| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2006
| Even een vraag van een mod newbee. Gezien ik niet de tijd heb om van die schitterende kunstwerken te maken zoals elders op dit forum wordt getoond, maar toch iets leuks op mijn buroblad wil hebben staan, ben ik aan de slag gegaan met een Coolermaster Ammo 533. Een paar LED-fans erin twee CCFL's, een fancontroler etc. je kent het wel. Maar om het geheel toch een klein persoonlijk tintje mee te geven heb ik wel twee drivebay's opgeofferd voor een verlicht logo, wonderbaarlijk geslaagd na een paar uur zagen, slijpen, spuiten, graveren etc. jawel daar kon ik nog wat tijd voor vrijmaken, lol. Maar nu mijn vraag: Rondom de drive's en fancontroler zie je een kiertje waar het licht van de CCFL's doorheen schijnt. Ik vindt dit zeer slordig staan en ben dus op zoek gegaan naar een oplossing. Heb wat geëxperimenteerd met compriband en tochtstrip e.d. maar niks daarvan was echt naar tevredenheid, vooral als ik het frontbezel eraf haalde en weer terug wou plaatsen, met als gevolg ruzie met die tochtstrip/ compriband. Heeft iemand een tip om dit op te lossen? Grtz Mc Danger |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Een aluminium hoekprofieltje kan handig zijn om het licht van CCFL's één bepaalde kant op te sturen ![]() Misschien helpen wat foto's van de situatie trouwens, want ik kan nu niet helemaal inschatten hoe het in elkaar steekt. Maar dat kan ook het vroege uur zijn :P
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2006
| Bij deze een paar foto's. Let niet op de kwaliteit, want het valt niet mee om die combinatie, zwarte case met blauw licht fatsoenelijk op de gevoelige plaat te krijgen met een brakke camera. Maar ik denk dat je hieruit wel kan opmaken wat ik bedoel met lelijke kiertjes/lichtspleetjes. Om te beginnen een foto van het geheel. ![]() En één waar die lichtspleetjes duidelijk te zien zijn. ![]() En tenslotte nog één in het donker, met extra korte sluitertijd. ![]() Grtz en vast bedankt voor de tip, Mc Danger |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Je zou de kieren op kunnen vullen met een paar stripjes zwart papier wel goed vastplakken natuurlijk. Niet echt handigste oplossing als je het vaak uit elkaar haalt maar het werkt wel goed.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Als je beetje lef hebt, zou ik gewoonzeggen, pak wat kit en kitten maar ![]() maar das niet de manier he! kan trouwens welanywayz, plak (als dat kan) wat schilderstape/ducktape op de punten ana de binnenkant, dit kan wellicht helpen, hie rook geholpen bij oude case, maar moet je natuurlijk wel kunnen ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| je zag er niks van, en als je goed kan kitten ![]() die case was nogal,. ehm open op sommige punten rond de dribves, waardoor je zonder problemen de tape con aanbrengen. anywayz, koop wat zelfklevend klitteband(ZWART) en plak dat aan de voorkanten boven, sides en under de drives (alleen de zachte!!) doe dit bij beide, en je probleem is ook weg. als ze te "dun" zijn je kiertjes zou ik het niet weten, wellicht toch het zwarte papier ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 5-01-2004 23:57 |
| videokaart van rond de 70 a 80 euro | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 16:34 |
| [Photoshop] Zwarte rand rond tekst | twan | Software Junkies | 2 | 31-05-2003 13:33 |
| Probleem PIV, is ie rond? | T-Mug | Cooling & OC Junkies | 2 | 9-04-2003 18:47 |