Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 18-04-2006, 19:21   #1 (permalink)
AE

Standaard Een noob-plexi vraagje.

Hoi allemaal

Ik ben nieuw in het casemod wereltje, en heb een vraag met betrekking tot een plexi-window met gravure die ik in m'n case wil zetten. Nu wil ik dat die gravure mooi oplicht, en dat er in de case een zacht-blauwe gloed is. Nu vroeg ik me af of ik dat kan doen door een blauwe glowstring óm de window te leggen, zodat het logo van alle kanten belicht wordt. Alleen vraag ik me af of zo'n glowstring wel fel genoeg brandt. Maar nou vraag ik me af, als ik aan allebei de zij/bovenkanten CCFL's plaats, of dat niet véél te fel verlicht wordt. Krijg ik een mooi effect als ik één CCFL plaats?

Alvast Bedankt
AE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-04-2006, 19:28   #2 (permalink)

Standaard

CCFL's zijn zeeer fel(vooral blauwe en groene) ,glowstrings zijn wat minder fel en geven geloof ik wel een wat zachtere gloed, maar wil je echt minimale belichting, zodat de gravure goed oplicht, maar de rest van de case echt maar een heel klein beejte tot niet, dan zou ik voor LEDs gaan(op een laag voltage natuurlijk).
BlackScorpion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-04-2006, 19:40   #3 (permalink)
AE

Standaard

Ok. Als ik vier LED's gebruik, moet ik dan LED's in de hoeken van da window plaatsen voor een optimale, verspreide belichting?

Edit: Dus gewoon beginnen met één LEDje, en dan toevoegen..?
Moet ik de LEDS parallel of serieel solderen?
AE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-04-2006, 20:49   #4 (permalink)

Standaard