| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006
| na een half jaartje aan het modden geweest zijn Fatalfelix en ik klaar met onze mods ze lijken best wel op elkaar alleen in de afwerking zijn we toch net wat andere dingen gaan doen. hier mijn foto's Black CubeČ ![]() ![]() de randjes rondom de dvd speler zijn al bij gewerkt en zie je dus niet meer groen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en hier de foto's van Fatalfelix ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006 Locatie: hardenberg
| tering jantje wat vet ! ik zou eigenlijk nog wel even de dvd drives stealthen... ik wil ook zoiets gaan doen in de zomervakantie... alleen beetje zonde dat ik ook nog de vakantie naar Lloret moet financieren :P
__________________ ja, die in mijn avatar is van mij... :P na de examens mensen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006 Locatie: Wierden
| @ frankee we gaan de drives waarschijnlijk nog stealthen met wat overgebleven plexieglas wat we dan weer blinderen en vervolgens op de drives zetten. hier btw nog even een fotootje van de Black Diamond met daglicht in mijn stoel ![]() ![]() http://members.home.nl/boear/Afbeelding%20058.jpg voor volle grote
__________________ SLI: two is better than one |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006 Locatie: Wierden
| @ pawiro als je trouwens nog wat meer wilt weten over dat blinderen van ons kun je ook ff hier kijke http://www.meganecoupe.nl/tundes2/faq/ramenblinderen/ ![]() EDIT:: mm k zie net dat Ghazukh je de link ook al had gegeven :P
__________________ SLI: two is better than one |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Black Evil | geerolfski | Casemod Project Logs | 79 | 15-05-2008 16:40 |
| CIP Black Magics first custom case -_-cube-_- | black magic | Casemod Junkies | 33 | 16-03-2004 10:56 |
| X-Alien 888 black | Gravitygod | Casemod Junkies | 3 | 15-03-2004 20:31 |
| [CiP] Black Box | squid | Casemod Junkies | 41 | 12-12-2003 12:46 |