| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2006 Locatie: hardenberg
| ik ben hier nieuw zoals je ziet (zie, 1e post) en ik had (logischerwijs) bedacht om mijn case te modden. misschien maak ik ook wel een cipje .ik ben noob dus ik ga voor de standaard dingetjes. -bende fans :P -custom fan grills -fan controller en eventueel een displaytje -phatte cutout (heb al een paar ideetjes, maar ik weet niet of ingewikkelde vormen wel mogelijk zijn voor een figuurzaag mongool als ik)-douche slang mesh achtig iets :P ik heb overigens een bende kabels in mijn kast die nergens heen gaan, (van moederbord naar dvd drives naar niets, naast de IDE kabel jeweetoch....), kunnen die er uit (na ze langs de dvd drives zijn geweest dan he :P)? -spiegelmod en een eigen frontje. en dat is nou net het punt. ik heb mijn bays al gemod, maar ik vind de front gewoon niet cool genoeg (en ik wil een dikke 12mm fan in me front hebben, dat past nu niet). nou wou ik weten, hoe maak je je eigen front. carpento had geloof ik bij zijn bleu eagle case (hij is vet ) een powerpointje gemaakt, maar die vind ik niet erg duidelijk. weet iemand ergens een tutorial op het internet te staan? zou erg handig zijn. anders kom ik er zelf wel uit (ik zal wel moeten). anyway, need some help dus. alvast bedankt.
__________________ ja, die in mijn avatar is van mij... :P na de examens mensen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| MIsschien de manier welke bij AfterBurned is gebruikt een idee? Zie link ondertitel. Zelf een front bouwen is opzich niet zo moeilijk, het belangrijkste is dat je het allemaal zo netjes mogelijk probeert te doen aangezien het front meestal toch wel de grootste eye-catcher is. Als je zelfgebouwde front crappy is is je hele mod crappy. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| In mn kast, Project QNT zit ook een front dat grotendeels custom is. Zie ook link ondertitel :P Misschien dat je een paar foto's kunt posten van je kast en front? Dan kunnen we je vast wel verder helpen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik zou graag wat fotos poste, maar ik heb geen digicam en ik heb net mijn webcam in mijn pc gemod :P. Ik ga morgen met mijn front bezig... kijken wat het wordt...
__________________ ja, die in mijn avatar is van mij... :P na de examens mensen |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ ja, die in mijn avatar is van mij... :P na de examens mensen | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Mooi, weet ik dat ook weer zal ik ff doen dan... Ben vanmiddag bij de gamma geweest, hebben ze geen kunstof platen of wat... lastig... Maar ach, ik ben toch blut dus dat duurt nog tot eind van de maand voordat ik wat kan aanschaffen / modden :P
| | |
| | #13 (permalink) |
| Bij Gamma zouden ze wel lexaan en/of plexiglas moeten hebben. Hier in Hengelo heeft de Gamma dat iig wel. Anders kan je je plexiglas e.d. bestellen op www.bouwplastics.nl Daar haal ik zelf ook het meeste plexi vandaan. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Dat hoeft niet zo te zijn, want bij BP kan je het op maat laten maken en betaal je dan ook alleen voor wat je echt nodig hebt. Als je bijv van ACRyan een plaat koopt, heb je al snel reststukken plexi over die je niet meer kunt gebruiken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit ACRyan plexi moet kopen, want dat is op zich ook wel goed spul. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Custom Watercooling | MindTrickZ | Cooling & OC Junkies | 4 | 15-12-2007 17:53 |
| Custom Front | DarkMirrorOnline | Casemod Junkies | 12 | 12-05-2006 20:32 |
| custom waterkoeling | tikkietegek | Cooling & OC Junkies | 7 | 1-04-2005 21:39 |
| Custom fingerguard | Juggernaught | Casemod Junkies | 12 | 9-02-2005 16:24 |
| [Custom] The BlackBox | erik9287nl | Casemod Junkies | 13 | 20-03-2004 12:10 |