| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | ||
|
| Citaat:
![]() Citaat:
. Ik hoop dat jullie hem irl kunnen zien want daar is hij gewoon veel mooier als op de foto;s ![]() | ||
|
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hier moet ik natuurlijk ook even mn foto's plaatsen. Van jouw kast heb redelijk goed foto's kunnen maken De binnenkant zag er in het echt veel minder druk uit. Zoals je gezegd had, op de foto's komt het heel anders uit. Leuk dat we bij hebben kunnen praten, al ging dat soms lastig vanwege de herrie van The Battle :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Idd, in het echt ziet de kast er een stuk beter uit. In een paar woorden: Gewoon erg goed en compleet afgewerkt. Even met je staan praten, en respect voor de tijd, geld, en creativiteit die je erin hebt gestopt! |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
| Bedankt voor alle complimenten . Na lang denken en denken heb ik besloten om deze case weg te doen tegen een aannemelijk bod. Waarom nu alweer zullen jullie je afvragen? Nou ik weet niet wat ik heb, ik heb een of andere tik dat zodra ik klaar ben met de case dat ik graag weer wil knutselen en dat ik de case die hier staat dan gewoon niet meer kan behouden vanwege plaats en geldgebrek.. Nu ik terugdenk aan mijn vorige pc de aliencube, dan zou k deze toch wel weer graag eens terug zien omdat ik hem toch super en supermooi vind.. Maarja als ik die case had behouden had ik deze case niet kunnen bouwen vanwege de bovengenoemde problemen. Dus, als jullie geinteresseerd zijn in deze case, of jullie weten iemand kunnen jullie mij altijd mailen . Ik zeg er sowiso bij dat de case niet onder de kostprijs (van tussen de 2500 en 3000) weggaat. Werkuren zijn hobby, en die hoeven niet betaald te worden . |
|
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Uhm tjah wat moet ik hier nou van zeggen...... WAT EEN FUCKING HEFTIG DING !!! ![]() *Scheurt een groot stuk van de keukenrol en begint te roppen*
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
|
| « Custom Front
|
Case wrappings » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| soft - hardware probs met stainless steel Case. | Soefkenijn | Software Junkies | 3 | 5-03-2003 19:16 |
| Soefkenijn's " stainless steel Case " | Soefkenijn | Casemod Junkies | 11 | 7-01-2003 09:03 |