Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 20-04-2006, 21:44   #31 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pawiro
Die ledbars zijn super Ik zou die draden van die led's wel willen zien :P
Die zitten op een printplaat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterslave
Erg mooie finishing touch. Je case lijkt een stuk donkerder op de eerste foto's dan de vorige foto's die je gepost hebt.
Klopt, volgens mij omdat ikhem net even behandeld had met RVS spul, maar dat trekt altijd in een uurtje in .
Ik hoop dat jullie hem irl kunnen zien want daar is hij gewoon veel mooier als op de foto;s
  Met citaat antwoorden
Oud 23-04-2006, 09:32   #32 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Hier moet ik natuurlijk ook even mn foto's plaatsen. Van jouw kast heb redelijk goed foto's kunnen maken

De binnenkant zag er in het echt veel minder druk uit. Zoals je gezegd had, op de foto's komt het heel anders uit.

Leuk dat we bij hebben kunnen praten, al ging dat soms lastig vanwege de herrie van The Battle :P
Oud 23-04-2006, 11:09   #33 (permalink)

Standaard

lekker strak man
Oud 23-04-2006, 14:31   #34 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Idd, in het echt ziet de kast er een stuk beter uit. In een paar woorden: Gewoon erg goed en compleet afgewerkt.

Even met je staan praten, en respect voor de tijd, geld, en creativiteit die je erin hebt gestopt!
Oud 23-04-2006, 19:45   #35 (permalink)

Standaard

Net thuis,

3e Plaats NKCM voor mij ik ben tevreden. Heb er een leuk weekend en weer wat gezichtsherkenning aan overgehouden . Misschien volgend jaar weer .
  Met citaat antwoorden
Oud 24-04-2006, 09:42   #36 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Was erg leuk om je IRL te ontmoeten. Nette 3de plaats hoor. En een berg prijzen mee naar huis genomen.
Oud 9-05-2006, 15:25   #37 (permalink)

Standaard

Bedankt voor alle complimenten .

Na lang denken en denken heb ik besloten om deze case weg te doen tegen een aannemelijk bod. Waarom nu alweer zullen jullie je afvragen? Nou ik weet niet wat ik heb, ik heb een of andere tik dat zodra ik klaar ben met de case dat ik graag weer wil knutselen en dat ik de case die hier staat dan gewoon niet meer kan behouden vanwege plaats en geldgebrek.. Nu ik terugdenk aan mijn vorige pc de aliencube, dan zou k deze toch wel weer graag eens terug zien omdat ik hem toch super en supermooi vind.. Maarja als ik die case had behouden had ik deze case niet kunnen bouwen vanwege de bovengenoemde problemen.
Dus,
als jullie geinteresseerd zijn in deze case, of jullie weten iemand kunnen jullie mij altijd mailen . Ik zeg er sowiso bij dat de case niet onder de kostprijs (van tussen de 2500 en 3000) weggaat. Werkuren zijn hobby, en die hoeven niet betaald te worden .
  Met citaat antwoorden
Oud 9-05-2006, 19:11   #38 (permalink)

Standaard

Uhm tjah wat moet ik hier nou van zeggen......

WAT EEN FUCKING HEFTIG DING !!!

*Scheurt een groot stuk van de keukenrol en begint te roppen*
Oud 14-05-2006, 19:30   #39 (permalink)

Standaard

Puntgaaf..

Need to say more?
H-89 is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
soft - hardware probs met stainless steel Case. Soefkenijn Software Junkies 3 5-03-2003 19:16
Soefkenijn's " stainless steel Case " Soefkenijn Casemod Junkies 11 7-01-2003 09:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.