| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
|
| Citaat:
. Alles gaat via leuke software waar momenteel VU, CPU meter en knightrider effectjes op zitten. De software is nog bezig met de ontwikkeling, maar ik kan je alvast vertellen dat er bijvoorbeeld ook matrix files inkomen .Citaat:
| ||
|
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
|
| Citaat:
![]() | ||
|
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Hij is de naam meer dan waard, zeker een opvallend kunstwerk. Ik kan niet wachten om al dat moois op het NKCM te zien, dat wordt smullen :P .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #20 (permalink) | |
|
| Citaat:
. | |
|
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Nice, ik check em nog wel ff full detail @ nkcm ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik vind vooral het front mooi, die zou ik wel eens in het echt willen zien (:P ).Maar volgens mij zijn je ledbars toch echt maar 40 leds lang, en geen 80. Ik zou het moeten weten ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #25 (permalink) | |
|
| Citaat:
Dat 2 maal word 160 totaal.. inderdaad foutje gemaakt zie ik . | |
|
| | #27 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Prachtige case! Het window vind ik zeer mooi en strak! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
| Zo jongens, Ook ik ben nu helemaal klaar voor het NK . Ik heb jullie adviezen opgevolgd en geprobeerd de binnenkant van de case wat mooier opgeruimd en rustiger te maken..Dit zijn ook de eerste foto's met de ledbar's aan! ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat er veel mensen komen kijken op het NK, jullie weten dat jullie altijd een babbeltje met mij kunnen maken.. |
|
|
| « Custom Front
|
Case wrappings » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| soft - hardware probs met stainless steel Case. | Soefkenijn | Software Junkies | 3 | 5-03-2003 19:16 |
| Soefkenijn's " stainless steel Case " | Soefkenijn | Casemod Junkies | 11 | 7-01-2003 09:03 |