| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2006 Locatie: Maastricht
| Heyz, Even een paar vraagjes : Vraag 1 :Tot hoe diep moet ik in een spiegel dremelen? het is al eens ergens gevraagd maar ik snapte er geen zak van tbh... Vraag 2 : moet ik duidelijk door het glas heen kunnen kijken of wat? Vraag 3 : Hoe snij ik de spiegel in de vorm dat ik wil, want er zit een inkeping van 1,5 cm in door de PCI bays... Laat maar want mijn moeder gaat naar een zaak hem laten snijden Vraag 4 : hoe haal ik in godsnaam die tubes om een CCFL neon buis af? :/ Laat deze ook maar, ik dacht slim te zijn d.m.v een tangetje de tube eraf te kunnen halen, pats zei de neon buis :P Alvast bedankt... Darkrav3r |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| 1: Je moet gewoon de spiegellaag eraf halen. 2: Nee, het ziet er een beetje mat uit en je kan er net doorheen kijken als er iets dicht achter zit. 3. Je kan de spiegel inkerven met een glas snijder en dan afbreken, of je kunt eerste via de achterkant heel lang op dezelfde lijn blijven doorgraveren tot je er voor de helft erdoorheen bent, en dan hetzelfde op de andere kant doen en dan valt dat stukje eruit als je erdoorheen bent. 4.Je kan met een dremel voorzichtig alles weg zagen, of soms werkt het de lijm op te warmen met een evrfbrander en dan kan je de blokjes eraf trekken en dan moet je of de connector van de ccfl eraf halen en de kabels door het blokje trekken dat nog eromheen zit of dat blokje doorzagen.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
|
| « touchscreen
|
Noob Vraagje(s) » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoevveel watt heb je nodiig voor neon??? | chukkepukke | Hardware Junkies | 4 | 11-03-2007 18:59 |
| Glas bewerken (spiegel aanpassen aan comp?) | Dwempe1 | News & Review Junkies | 2 | 5-07-2006 18:54 |
| Tube light aan zonder pc aan | Vicestar | Elektronica Junkies | 6 | 3-07-2006 09:43 |
| Spiegel bewerken? | masterwebber | Casemod Junkies | 19 | 29-03-2004 21:15 |