Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-03-2006, 18:05   #1 (permalink)

Standaard Procase Zirco vraag

Ik ben van plan om deze case te kopen omdat hij makkelijk te modden is. Ik heb toch nog een vraag over de schuifjes (screwless) op de 5,25" bays. Ik wil het 3,5" bay weghalen en een groene plexi plaat (in de vorm van vlammen) voor de 5,25" bays maken(zeg maar als afdekking) Mijn vraag is: Kan ik deze schuifjes ook verwijderen en gewoon me dvd, hd, hd met schroefjes vastmaken. Zodat ik de plexiplaat er gewoon op kan schroeven.

Alvast bedankt
springfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-03-2006, 18:55   #2 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ik heb een andere kast maar wel met die schuifjes (worden in heel veel modellen gebruikt tegenwoordig) en volgens mij kan je ze er wel uit slopen. De schuifjes zitten vast met stukjes metaal die omhoog steken uit de 5,25" bay dus ik weet niet zeker of het mooi wordt als je die dingen weg haalt..
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is nu online   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Side-panel voor Procase Zirco Jochempie Casemod Junkies 13 20-11-2006 17:57
Vraag over rpm van de fan (rpm van 60 of 100?) Xtreme! Elektronica Junkies 11 19-12-2005 18:41
Procase Nitro mBX - micro-BTX tower Ragon News & Review Junkies 3 6-03-2005 21:21
Procase Nitro AX eXistenZ News & Review Junkies 8 9-02-2005 18:18

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.