| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2006 Locatie: oudenhoorn
| hey, aangezien dit mn eerste post hier is stel ik me meteen even voor ![]() ik ben pepijn, 16 jaar doe vmbo-gt metaal. ik ben een beginnende casemodder en ik zoek een sponsor. het is niet veel, gewoon bijv. een 2e hands moederboard dat je niet meer kan gebruiken, een fan waar iets mis mee is zodat ik 'em evt op kan knappen om te gebruiken. alles is iig. bruikbaar ![]() ik heb ook liever dingen dan geld (zal een van de weinige zijn maarja). wat ik nu nodig heb zijn: - een werkend moederboard (deze is nu ongeveer vader :P) - voeding (opgeblazen, mn zus had een schakelaartje omgezet )- iets wat je niet meer nodig hebt als je allerlij dingen zoals lichteffecten hebt, laat ze maar liggen want ik ben nu namelijk bezig met een army-style mod. heb nog een oude telefoon liggen die ik kan gebruiken(oude hoorn :P) paar schakelaartjes zoeken bij de gemeentewerf enzo. dan kom ik er wel. deze mod blijf voorlopig een dichte kast met metertjes etc. aan de zijkant peppy |
| |