| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2006
| Hey, ik vroeg me af ik heb een tijdje geleden een PC gekocht op ebay alles was inorde maar ik vroeg me af welk merk van case ik nu heb, het is er een van waar alles user friendly is en bijna geen schroeven moet gebruiken PS: foto('s) volgen nog |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Lijkt het je niet slimmer om eerst foto's te maken en dan een topic te openen :P ?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik gok op een van de volgende twee: AOpen Screwless Case Of Chenbro Micom k denk haast dat het die laatste is Kom maar op met die voeding :P Grtz Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| In-Win? Behalve de handzaamheid heeft hij ook niets over uiterlijk gezegt ;)
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2006
| hier zijn de foto's dan: ![]() case dicht, zoals je ziet zit er dus een kleine window in (wordt binnekort groter). je ziet dat het gepolijst is en er zitten matte vierkantjes op. ![]() mijn case die openstaat, je ziet vooraan een deurtje daakan een HD in en een fan in een bakje, zonder schroeven dus. Nog userfriendly zijn het invoegen van drivers, je gebruikt geen schroeven maar eerder zo van die latjes die je vastklikt aan de gaatjes voor de schroeven van de drive, en je shuift en klikt die er dan gewoon in. Ook de poorten achteraan worden nie vastgevezen maar vastgeklikt. Het moederbord zit ook min of meer op een deurtje en als je alle draaden en kaarten losmaakt klik je je mobo er zo uit. hier nog een foto van mijn front ![]() en eentje int donker wanneer hij aanstaat ![]() (en ja ik weet het er moet dringend gesleevd worden , maar dat komt nog in orde) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welk HDD merk? | Mr. Oizo | Hardware Junkies | 25 | 21-06-2007 22:46 |
| [TK] Tft scherm merk CTX | Recycle Junkies (V&A) | 3 | 21-10-2004 19:46 | |
| Merk rc-car: RocKet | Fleppuhstein | Area 1337 | 17 | 12-02-2004 18:55 |
| merk moederbord??? | -CRASH- | Hardware Junkies | 3 | 26-01-2004 14:41 |
| Welk Merk: Lidl of Bekend Merk??? | -CRASH- | Area 1337 | 23 | 30-12-2003 21:17 |