| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Maar ja, wat is tegenwoordig nog wel origineel om te modden? Bijna elke kast is al eens gemod. Je kunt alleen maar echt origineel zijn als je zelf je case bouwt. Ik denk dat de stacker een goede keus is. Maar het ligt een beetje aan wat je wilt doen. Wil je een uitdaging? Dan zou ik een minder voor de hand liggende kast nemen. Kijk gewoon eens rond op verschillende sites en koop de kast die aan jou wensen voldoet.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Of dit een goede keus is, kan je zoeken door middel van reviews, die je weer kan zoeken met google. Dat staat overigens ook in de FAQ beschreven, zelfredzaamheid word gewaardeert hier .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| « casemod
|
blowhole maken » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe kast kopen? | Laser | Casemod Junkies | 6 | 9-11-2006 22:50 |
| PC kast kopen waar op te letten? | nightdragon | Casemod Junkies | 5 | 2-10-2006 12:39 |
| niewe 5.1 set, 1 box stuk?! | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 10 | 21-02-2004 17:35 |
| Waar kan ik deze kast kopen??? | Ice T | Area 1337 | 1 | 2-10-2003 08:58 |
| Waar koolance 601 kast (blauw) kopen goedkoop WEBSHOP? WELKE | joost_mod | Casemod Junkies | 3 | 13-09-2003 13:47 |