| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2006
| hey ik had een vraag over de spiegelmod tutorial... is het nou de bedoeling dat je door het materiaal heen snijd met de dremel ( zeg maar dat je de tafel er doorheen ziet, want anders zie je er geen licht doorheen, maar in het logo van blue fox zou dat bijvoorbeel de O uit de spiegel vallen omdat je een circel aaneegesloten snijd , maar als je niet door het materiaal snijd zou je het licht niet meer zien ? of zie ik dit verkeerd |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Sorry voor als dit een domme vraag is, maar waar kun je eigenlijk zo'n spiegel kopen? Ik vind het echt een heel mooie tutorial, en zou het ook graag zelf willen. Zou iemand van jullie het mij kunnen vertellen? Alvast heel erg bedankt. Met Vriendelijke Groet, Hilco <AKA> Mr. Oizo BTW: deze vraag is al beantwoord (maar ik kon hem niet weggooien, of ik kijk niet goed)... Tenzij iemand een ander antwoord heeft als bij de schilder of de lokale bouwmarkt. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ga eens langs de Xenos daar hebben ze allerlei maten.
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| « Plamuur vraag
|
touchscreen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegel dof maken | Backsmash92 | Casemod Junkies | 14 | 10-03-2008 16:45 |
| Spiegel mod vraag??? | remcokatz | Casemod Junkies | 1 | 6-07-2007 00:16 |
| AC RYAN spiegel | brx | Shop Junkies | 8 | 1-06-2006 22:56 |
| Spiegel snijden | Pawiro | Casemod Junkies | 5 | 17-01-2006 13:49 |