| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb dus een leuk laptopje ding werkt perfect, alleen er mist een plastic kap. Die is niet los te bestellen dat heb ik al geprobeerd. Maar nou wilde ik graag weten of er een mannier is om een plastic kap "op maat" te gieten ? Dus eerst een soort vloeibaar iets dat uithard ? Iemand hier wel eens van gehoord ? Andere optie is misschien plexiglas of Lexaan, maar dan zal ik heel veel moeten vijlen enzo, dat veroorzaakt zon ruw oppervlak Maar met plexikan je wel weer leuke verlichting maken. Iemand anders verder een idee of hulp ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Is misschien wel handig om te weten. | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Mischien kan je ergens bouwtekeningen er van vinden, dan kan je de afmetingen opgeven. | |||
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb hier nog wel een komplete behuizing van een Sony Vaio liggen, zonder inhoud. Als je er wat mee kan, krijg je die van me. 't zou de eerste laptop case-mod zijn: een Fujitsu in Sony behuizing!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Wees creatief haal bij de bouwmarkt een plaatje acryl glas 2 a 3 mm leg hem op je toetsen en ff overtekenen wat er uit moet daarna kan je aan de slag met een decoupeerzaag of een figuurzaag Wat je dan ook kan doen is een soort glowpad maken dus een verlicht toetsenboard, ik denk niet dat er veel mensen zijn met zo een laptop |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 20pins atx > 24pins atx convertor: Mist wit kabeltje? | Hellfish | Elektronica Junkies | 2 | 1-11-2005 15:38 |
| TFT laptop kapot | Hardware Junkies | 3 | 17-02-2005 16:52 | |
| plastic vuller | CraXz | Casemod Junkies | 8 | 5-01-2005 02:05 |
| mist-fogger | Dubock | Casemod Junkies | 22 | 10-06-2004 21:31 |