| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: Hengelo
| Beste mede modders, ik wil binnenkort een nieuwe case gaan kopen. Ben inmiddels wel uitgekeken op mijn oude case. Nu kwam ik op de site van Caseking de NZXT LeXa tegen en het desing sprak mij wel aan. Heb wat reviews gelezen die wel positief waren, maar nu wil ik de ervaring van jullie wel eens weten met deze casen. Dus deel je ervaring met deze case zodat ik weet of ik wat goeds in huis haal. Alvast bedankt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik heb hem zelf niet maar heb hem wel in het echt gezien op de HWI. Toen ik hem zag staan ging ik al bijna over m'n nek, en nu weer. Maarja smaken verschillen blijkbaar. Het front is dacht ik geheel van plastic wat al meteen een cheapass look geeft. De kast is daarnaast ook nog eens behoorlijk premod wat ik je toch absoluut niet aanraadt. Maar gezien je andere topic waaruit bleek dat je 2 linkerhanden hebt is het misschien toch wel een goede keuze voor jou. Wel wil ik je er dan op wijzen dat je met een premod case geen case hebt die echt naar jouw eigen styl / ideeen en je eigen creativiteit is gebouwd mits je natuurlijk de hele kast stript en alles opnieuw zelf gaat maken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Als je nog een paar dagen geduld hebt, dan zul je zien dat ook wij een review van de Lexa gemaakt hebben. Deze zal een dezer dagen online gezet worden.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: Hengelo
| Citaat:
nou afwachten dus maar! wou hem toch pas bestellen (als het wat blijkt te zijn) in de komende vakantie ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik vind hem nog altijd beter uitzien dan een lian li . Hij is zo lelijk dat hij mooi is. Maar hij ziet er wel een beetje te overdreven uit . Ik zou liever een Stacker kopen dan dat ding. Lijkt net alien. :P
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005
| Zo.. heb ff op google gezocht, vind het wel een mooie design kast :P Maargoed, meer ook niet. Zo'n ding zou ik nooit kopen om te casemodden. Casemodden moet gebeuren vanuit een Paradigit standaard beige vierkante kast, maarja dat is mijn mening ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005
| Citaat:
Dat is ieders eigen mening uiteraard. (misschien was mijn eerste mening wel te extreem door de woordkeuze )Maargoed, ben ff de review lezen :P | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [REV] NZXT Zero | Carpento | News & Review Junkies | 1 | 18-04-2007 14:40 |
| Probleem met NZXT Lexa Case | attieboy | Hardware Junkies | 1 | 14-04-2007 14:53 |