| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Eindelijk heb ik mijn spulletjes overgezet in m'n nieuwe kast. Ik ben nog maar sinds kort op deze mannier bezig, dus ik weet er is nog een hoop te doen, maar het begin is er. Het is een Chenbro Gaming Bomb II ![]() Wat een herrie maakte de standaard fan's van de kast zeg. Heb deze vervangen door twee andere (blauwe), wat een wereld van verschil. Het leek wel of er een vliegtuig naast me stond. Nu is ie lekker stil terwijl het nog geen eens hele stille fan's zijn. Ik had ze toevallig nog liggen en het is een mooie tussenoplossing want binnenkort komen er toch andere fan's in. Ook binnenin bovenaan komt nog een blauw fannetje. Nog een paar andere dingen welke ik wil aanschaffen zijn (natuurlijk) 2 zwarte DVD writers een floppydrive en andere IDE kabels. Deze behoren blauw te zijn, maar zijn nu alles behalve blauw. Ook dat het lichtgevende kabeltje zo gedraaid is vindt ik maar niks. En (voorlopig) als laatste moet er in het front een mooi display komen zoiets als hieronder. ![]() Als iemand nog ideetjes heeft hoor ik het graag. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Is die kast op het plaatje van jou? Dan zou ik je CD en floppy spelers/lezers even zwart spuiten .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Ik kan het niet goed zien op je pic, maar ik raad je aan je powerkabels etc van sleeving te voorzien. Ljikt alles een stuk netter door. En je kunt dan zelf mooi een kleur kiezen die goed bij de rest van het interieur van je kast past. Nog een vraag: Wat kun je allemaal met dat setje met die afstandsbediening die je daar showt? Fans regelen etc? Dat is namelijk erg handing als je voor stil gaat. Kun je ze langzaam laten draaien als koeling niet maximaal hoeft te zijn en hoger als je aan het gamen bent.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Dat plaatje met afstandsbediening is de VLSystems LIS-2 Premium VFD Display Black. Je hebt ook nog een ander type de M-PLAY Blast die kan geloof ik wel de snelheid regelen van de fan's. De LIS POP VSD is helemaal super. Hun site is http://www.vlsys.co.kr/ En wat betreft de cablesleeving daar heb je helemaal geliijk in. Is absoluut ook één van de dingen die MOETEN gebeuren. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe kast en nieuwe voeding | DaLamaMan | Hardware Junkies | 21 | 17-01-2008 20:57 |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 19:38 |
| Nieuwe Aopen Alu kast | MrSinister | Casemod Junkies | 6 | 20-07-2005 18:56 |