| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 december 2005
| Hee ik hoor allemaal dingen over jammer dat je geen uv hebd en dan had die persoon een neon. Wat is hierbij het grote verschil?
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| UV is een hele andere lichtsoort dan neon. Ik denk dat mensen jammer vinden dat ze neon hebben ipv uv omdat. UV kan uv geleidende bronnen verlichten. Neem als voorbeeld. Fluo is een soort uv geleidende inkt. Als je beschikt over een fluo pen een uv fan, staaf, of iets anderes dat uv uitzend kan je dit soort resultaat krijgen ![]() ![]() ![]() Let op de UV fan Maar neon verlicht wel meer in het algemeen.. vind ik Maar als je uv geleidende spullen heb zou ik echt uv nemen ... t staat erg mooi bijv bij een mesh. water koeling met uv geleidingHeel eigenlijk is uv geleiding niet het juiste woordje ervoor. De bronnen absorberen uv licht dat is officele. Kijk bijv naar sommige draadjes, de ram repen ze reflecteren/absorberen uv |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
UV is in principe licht met een zodanige golflengte dat het menselijk oog het niet zo goed meer ziet. UV licht heeft als ik het me goed herinner een kortere golflengte dan blauw licht. Overigens is infrarood licht een zelfde verschijnsel alleen heeft infrarood licht dan een langere golflengte dan rood licht, waardoor het ook weer buiten ons zicht-bereik valt. En dat mensen zoiets roepen in de trant van 'jammer dat je geen UV hebt' is natuurlijk altijd smaakgebonden. Ik kan bij iemand die rode verlichting heeft ook wel gaan blaten dat ik het jammer vind dat ie geen groen heeft... Niet al te veel van aantrekken dus ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nou kijk dit dacht ik namenlijk al want ik wil dus wel UV dan want mijn hele moederbord reageert op UV. Mijn vraag is dan hebben ze ook gele UV want dat wil ik eingenlijk .bedankt he grtz.
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ja dat klopt wist ik zelf eigenlijk ook wel maar ik dacht misschien mengen ze dat of zo .Maar als ik er nou gele neon en uv in gooi zal dat er leuk uizien?
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Men neme een staaf gele ccfl een aantal uv ledjes (en goede weerstand) Plaats je ccfl op een leuk plekje en richt een aantal uv leds op je mobo. met een beetje experimenteren zou je wel de plaatsing moeten kunnen vinden zodat je mobo oplicht en het gele licht het uv niet teniet doet. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
) welke op UV licht reageert. Ik heb het gevoel dat je nog niet echt onderscheid weet te maken tussen iets dat UV licht uitstraalt en iets dat UV-reactief is. Je ccfl's (of vaak neons genoemd) stralen UV licht uit. Dit is altijd paarsachtig, omdat UV licht nou eenmaal een vaste golflengte heeft. Op je moederbord zit verf dat oplicht als er UV licht op valt. Het licht wordt daarbij omgezet in een golflengte met minder energie, in dit geval geel. Zo is het voor ons zichtbaar. Dit heet UV-reactief. Hier kun je dus ook verf in allerlei kleuren van kopen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
. ik doe dat geval van die ledjes wel :P.
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2005
| Om ff helemaal betweterig over te kome: Die uv ccfls zenden UV licht uit, de uv-reactieve shit in je case (denk aan sleeving, fans en ook de genoemde zooi in t koelwater) absorbeert deze straling en zendt daardoor zichtbaar licht uit ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Bedankt anyway... Dindsdag was pc binnen. Kom ik er achter dat ik me HDD vergeten ben DOH!!!
__________________ DFI Lanparty UT RDX200 AMD Athlon 64 3500+ A X1600XT 1Gig Kingston | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Twisted mind, wist je dat je een enorme ***** piep ****** bent. En k denk vast dat iedereen op de forum de zelfde gedachten heeft. Ik al het zo zeggen. Je stelt een vraag en je krijgt een antwoord. Als je zo erop ingaat, stel dan geen vragen!!!!. En die kritieken van jouw die horen niet thuis bij CJ. Casejunkies is een GEMEENSCHAP van tweakers en modders, en is gebasseerd op behulpzaaheid. Niet dat iemand een opmerking maakt of iets doet of wat vraagt en dat een ***** censuur ****** dat allemaal gaat zitten afkrakn. En ik weet zeker dat de mods niet zo blij zullen zijn met mijn bericht, maar nogmaals je bent een ***** hier stond een kleuteropmerking ****** ! Dit bericht is gewijzigd door een moderator. Hou je voortaan aan de regels. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 december 2005 Locatie: Midden Limburg
| Ey Unstopable waar heb jij zo ineens ff last van joh. Ben je soms met je verkeerde been uit bed gestapt. Die Twisted_Mind stelde gewoon een vraag, en dan geven veel mensen daar antwoord op. En dat na 15 antwoorden het wel duidelijk is wat de verschillen zijn. Komt er nog ff eentje tussendoor kraaien. En dat ie daar dan een reactie op geeft vind ik niet zo gek. Maar dat jij hem dan de huid gaat volschelden vind ik toch wel een beetje absurd. WAAR ZIJN JE HERSENEN GEBLEVEN MAN!!! ![]()
__________________ Het leven van een Modd-Freak bestaat uit eten, drinken, modden, vrouwen en pc's. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Uhm dan moet jij eens flink kijken naar de berichten van twisted mind, btw ik heb mijn recht van menings uiting. Die mensen die antwoord geven die helpen alleenmaar, ik krijg liever te veel antwoorden dan geen of een paar waar ik geen hol van snap. dus jij moet nog eens een x nadenken En als er een goede antwoord was gegeven die de vraag compleet beantwoord had hier allaaaang een slotje op gezten. Dus tjah. Maar jij zal die berichten niet allemaal gelezen hebben, want je bent nog maar een paar dagen geregistreerd !!!
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Noob | Reflexx | Casemod Junkies | 5 | 27-10-2005 17:27 |
| Noob | Payne | Area 1337 | 4 | 19-09-2004 17:38 |
| Dual CPU nOOb vraag | Evoluzione | Hardware Junkies | 2 | 30-06-2004 21:36 |
| Noob vraag over WC | Be'lakor | Cooling & OC Junkies | 28 | 31-03-2004 22:02 |
| Noob vraag over casewindow met plexi | yuppie | Casemod Junkies | 43 | 12-03-2004 12:04 |