| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2005 Locatie: Langedijk
| Hoi allemaal Ik ben bezig een geheel eigen kast te maken. Het moet uiteraard een unieke kast worden en ik kan van 26 tot 29 december geheel van 7 tot 7 eraan werken bij een bedrijf. Ik post een paar van de 3d tekeningen die zijn gemaakt in autocad 2006. Ideeen??? vertel het me misschien komt jouw idee in deze unieke kast! ![]() aan de voorkant zijn het ventilator roosters die mooi afgewerkt worden met een zwart rooster en stoffilter |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Het is idd origineel... weetje wat ik zou maken... beetje van dat gaas pakken.. de gaatjes erin moeten niet te ver uit elkar staan en niet te dicht op elkaar 3mm3mm gaatjes ofzo,,, . en daar achter een fan zetten... of probeer dit... glas vezels geleiden licht.. (met acryl lucht dat ook aan de randjes) maar anyway... maak een mooie vormpje daaruit en zet in elke hoekje een ledje.. dan krijg je iets heeel moois.... beetje het zelfde principe als de tft path' bij de tutorials |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hmm, en wat is er zo uniek aan dan? Neem aan dat hij hier niet helemaal goed getekend is? Niet echt een probleem want het is wel duidelijk. Mss is het handig om wat meer functionaliteit in je kast te leggen. Bv een uitschuifbare mobotray, uitneembare hdd's, speciaal coolingsysteem (al is dat al enigzins het geval) Wat is de reden dat de kast zo enorm groot wordt? Wil je wat gaan doen met die overige ruimte. Bv een phasechange of een watercooling inbouwen. Dan zou je de kast zo kunnen bouwen dat hij gewoon perfect geschrikt wordt voor een wc. Oftewel, leg wat meer funtionaliteit in je design, anders zou je net zo goed een kast kunnen kopen. Zet ht naar je eigenhand. Mss dat je nog iets van een speciaal systeem voor cablemanagement kan maken e.d. Dubbele bodem bladiebla. edit: nog iets ,waar wil je je kaarten kwijt? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project - Deja Blue | Subwoofer69 | Casemod Project Logs | 54 | 18-03-2008 16:42 |
| [CiP] Blue Fire | djmontfoort | Casemod Project Logs | 6 | 14-05-2007 14:54 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Project Blue Biohazard | Willy | Casemod Junkies | 17 | 16-07-2003 12:17 |