| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005 Locatie: Huizen
| Ik krijg zaterdag eindelijk mijn nieuwe pc binnen en wil hem graag casemodden.Maar aangezien ik er nog niks vanaf weet zou ik graag willen weten waar ik het best kan kijken voor info,waar ik op moet letten ect. Ik heb zoiezo 100 euro klaarliggen voor onderdelen.Wat zou ik daar het beste voor kunnen kopen (nadat er een plexie in me kast zit) Alvast bedankt |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Beste Reflexx, ik zou zeggen kijk eens rond bij de Casemods in Progress. Daar moet je vast wel een idee voor je eigen kunnen vinden. WIj kunnen natuurlijk niet bepalen wat jij mooi vindt of niet. Voor 100 euro koop je in ieder geval heel wat CCFLletjes, LED fans en cable mesh, Simon says "begin daar eens mee".
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Welkom Reflexx op Casejunkies, Lees om te beginnen veel casemod project logs zou ik zeggen, daar staat vaak veel nuttige info in en kun je ook veel ideeen op doen. Wat bedoel je bijvoorbeeld precies met 'plexie in me kast'? Probeer daarom eerst concrete plannen te maken voordat je dingen gaat kopen. Ik ken mensen die met een stapel ongebruikt casemod spul blijven zitten, omdat ze de plannen weer gewijzigd hadden voordat ze er iets mee deden.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mja, ga de volgende keer maar eerst eens om je heen kijken wat er allemaal voor info beschikbaar is. In ditzelfde forum staan tientallen CIP's en op de frontpagina (en ook in de CM FAQ) staan tutorials over hoe je dingen kan doen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [W-lan] Noob [aanleggen] | Jarnoootje | Hardware Junkies | 12 | 16-03-2006 18:56 |
| Noob | Payne | Area 1337 | 4 | 19-09-2004 17:38 |
| Noob vraag over WC | Be'lakor | Cooling & OC Junkies | 28 | 31-03-2004 22:02 |
| C++ noob met probleem | N34X | Software Junkies | 8 | 14-01-2004 13:23 |
| [NOOB] LCD Schermpje | blup | Elektronica Junkies | 26 | 14-04-2003 18:19 |