| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Hallo, Ik zit te kijken of ik wil beginnen mijn pc te gaan modden. Ik heb wel het bling-bling virus, dus ik vroeg me af of het mooi is om de zeikanten en bovenkant van mijn pc te polijsten. Dus eerst de lak eraf schuren e.d. De voorkant is verder van (grof) geborsteld aluminium, zal ik daar ook wat leuks mee kunnen doen? ![]() Hieronder een plaatje van de binnenkant. http://www.xs4all.nl/~fdebock/Pics/Bodem(2).JPG Wat zou ik hier voor iets leuks mee kunnen doen? Ik heb hier nog wat CCFL's liggen en blauwe alu-fans. Als ik eraan begin, komt er zowiezo een suckhole in de zeikant met mooie gepolijste fangrill. Ook heb ik nog van dat folie dat eruit ziet als geborsteld alu. Wat zou jij doen zonder er te veel geld in te steken?
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wat jij mooi vindt weet ik niet, dat weet niemand. Wat ik mooi vind heb jij niets aan, en wat de rest vindt evenmin... Maar ik zou die kast niet polijsten, dat is een rotwerk, en hij ziet er al niet slecht uit eigenlijk. Enne, suckhole ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Maar zou jij het als mooi kunnen inbeelden? Het polijsten opzich is niet te veel werk voor mij hoor ![]()
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Geborsteld alu kan ook heel mooi zijn, desalniettemin is gepolijst alu ook zeer mooi! ![]() Sja, het blijft toch een beetje je eigen keus natuurlijk..maar als jij het bling bling virus hebt en de nodige gereedschapen/materialen hebt om te polijsten wat houdt je dan tegen denk ik zo? :P Ik weet natuurlijk ook niet waar je pc in huis staaat, denk dat het hier ook een beetje van afhankelijk is naar mij gevoel.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| [quote="TRiXeS"] Citaat:
En grote oppervlaktes schuren is niet zo heel veel werk. Maar de kast staat wel op de grond, maar wel in het zicht. Als ik nou een window in de kast maak en dingen in de binnenkant van de kast ook ga polijsten. Is het dan niet Project Bling-Bling? ![]() P.s. heeft iemand dit al eens eerder gedaan? Want dan kan ik het effect een beetje bekijken,..
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Ik zou het wel vetjes vinden! ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| GEWOON DOEN Sorry voor de caps maar ja het is nog niet gedaan (volgens mij) dus ja iemand moet het doen JIJ
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
. Naja, als je het goed polijst lijkt het haast ook wel verchroomd.Zijn zelfs mensen gweest die dachten dat ik iets verchroomd had, integendeel...gewoon gepolijst. Het vergt wel enige energie van je maar dan heb je wel wat!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2005 Locatie: Rijssen
| Ik zo hem gaan polijsten. Het geeft iig een heel ander effect dan de Chromelis van A.P. Verchromen ziet er anders uit dan polijsten. Polijsten ziet er wat donkerder en 'duurder/luxer' uit. En het doet niet zo 'zeer' aan de ogen. maar de keus is aan jouw. En verchromen kun je dacht ik niet zelf. (er is wel Chrome lak) En als je je kast laat verchromen reken dan op een euro'tje of 500. ![]()
__________________ A.k.A Jelte,89 Machinaal houtbewerker I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ja, ik denk dat ik het wel doe. Misschien kan ik dan ook de voorkant doen, maar dat is geborsteld. Kan ik dat gewoon gladschuren? En is er ook een middeltje zodat ik makkelijk de lak van de kast krijg?
| | |
| | #15 (permalink) |
| Okee, bedankt alvast allemaal voor de tips! Ik ga vanmiddag proberen te schuren/polijsten aan de binnekant van 1 kant, om te kijken of het wel werkt Alvast 1 voorbeeldje van een polijstwerkje van mij ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aluminium polijsten | bbbb | Casemod Junkies | 4 | 8-07-2006 10:49 |
| DVD brander polijsten | blackdragon | Casemod Junkies | 5 | 14-02-2006 15:00 |
| Case polijsten | Robbia8 | Casemod Junkies | 18 | 5-02-2006 17:28 |
| Polijsten van Case ! | Youri_HL | Casemod Junkies | 11 | 19-06-2004 13:36 |
| How To Polijsten | Frenger | Casemod Junkies | 8 | 21-01-2004 15:15 |