| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 september 2005
| Hee, mijn keuze is gevallen op de CoolerMaster Centurion 5. Nu heb ik een vraagje. Op een site stond het volgende over de case: *Stalen behuizing met zwarte alumium front. Zijn de zijpanelen wel van aluminium dan? Ik wil graag een blowhole onderin maken, is het mogelijk om de aanknop etc te verplaatsen naar boven? ![]()
__________________ [url=http://www.nieknet.nl]Gratis uploader voor je plaatjes, zonder reclame? Nieknet.nl[/iurl] |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik neem aan van wel. En ja de powerknop kun je heus wel verplaatsen, dat kun je toch MODDEN? Dit zijn echt vragen die je zelf kan opzoeken. Ga opzoek naar casemod forums en kijk of daar een Centurion 5 is gemod, dan had je vast wel het antwoord gevonden en hoefde je niet dit topic te openen... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 29 oktober 2002 Locatie: Heerlen
| Wellicht is de ProCase Zirco een goed alternatief. Hij lijkt wel op de Centurion maar heeft de knopjes bovenaan zitten en verder een strakker front. Deze is binnenkort prima verkrijgbaar ...
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 september 2005
| Citaat:
![]()
__________________ [url=http://www.nieknet.nl]Gratis uploader voor je plaatjes, zonder reclame? Nieknet.nl[/iurl] | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod CoolerMaster Centurion 543 | Leopard | Casemod Project Logs | 8 | 30-03-2008 10:22 |
| Coolermaster Centurion 5 | Desert Fox | Casemod Junkies | 4 | 25-10-2007 22:48 |
| centurion 1 ? | Deimos | Casemod Junkies | 7 | 17-07-2005 21:27 |
| Nieuw Coolermaster Centurion case en een te hoge tempratuur. | Bish | Cooling & OC Junkies | 22 | 19-05-2004 17:23 |
| Coolermaster Centurion II te koop? | masterwebber | Casemod Junkies | 3 | 14-04-2004 12:07 |