| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Beste CJ's , Ik heb een vraagje, Ik wil me eigen case gaan bouwen . Maar ik ben echt al een maand bezig met het idee in me hoofd of ik nou een case van hout of aluminium ga bouwen :/ . Ik weet dat dit dit een kwestie van smaak is maar geven jullie is je oordeel Bobie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar alu omdat makkelijker te bewerken is dan hout, maar het hangt compleet van je design af. Zonder verdere tekeningen is het een beetje lastig om zo een discussie te voeren.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Houdt wel in de gaten dat hout veel meer isoleert dan aluminium, dus een goede airflow is wel een must. En pas op dat met hout je case al gauw een stuk zwaarder wordt in vergelijking met aluminium. Hoe dan ook, maak er wat moois van.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je MDF gebruikt (eigenlijk geen echt hout, maar zaagstof met lijm er door :P) dat kan je heel fijn opschuren, primeren en daarna flink in de glanslak zetten.. dan zie je niet eens meer dat het hout is ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [VR] aluminium koffer | frans | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 11-08-2007 08:33 |
| Aluminium of staal? | Ice T | News & Review Junkies | 11 | 7-04-2004 16:47 |
| PC van hout? | Gamejunkie | Casemod Junkies | 8 | 11-07-2003 05:57 |
| Aluminium frezen | darkice | Casemod Junkies | 21 | 9-03-2003 13:16 |