| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Gilze-Rijen
| Ik heb hem al bij de casemod gallery gedumpt maar aangezien het mij ook wel leuk lijkt reacties te ontvangen over mijn creatie; dit topic! Het is al weer bijna 2,5 jaar geleden dat ik mij hier registreerde. Sindsdien heb ik wel regelmatig op de site en het forum rondgekeken, zelf heb ik echter nog nooit een echte bijdrage geleverd. Vandaar dat ik dan nu maar mijn keesmod aan u allen toon; een watergekoelde CM Stacker! De hardware: - DFI NF4 Lanparty Ultra-D (watergekoeld met MIPS NF4 Freezer) - AMD Athlon 64 3000+ (winnie) (watergekoeld met Alphacool NexXxoS XP) - 2 x 512MB MDT PC3200 (mooie koperen heatspreaders) - XFX 6600GT pci-e (watergekoeld met Alphacool NexXxoS GPX-N) - Gesleevde Levicom Blueline 450watt - 2 stille Samsung Spinpoints van 160GB (S-Ata) - 1 iets minder stille Seagate Barracuda 160GB (Ide) - Nec DVD-Brander 3540 De waterkoeling: - Alphacool AGB-Eheim 1000 Station - Plug & Play koppelingen - 10/8mm UV-Reactieve slangen - Black Ice Pro III 360mm Alle fans in de kast zijn Coolermasters, deze ervaar ik zelf als onhoorbaar nadat ik ze heb teruggeschroefd met een CM Aerogate II. Desondanks wordt de CPU op 24 graden en de GPU op 31 graden koel gehouden. Met het modden ben ik helemaal klaar, ik zit alleen te wachten op het beschikbaar komen van de zwarte zijpanelen met window. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dat was hem alweer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Mooie keesmod, je hebt er niet veel aan gedaan maar ik vind em vet en zoon stacker blijft mooi jah, wanneer komt de stackter 2 op de markt trouwens.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Citaat:
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() Een nette mod hoor Niet echt bling-bling of iets spectaculairs maar alsnog niet verkeerd ![]()
__________________ Those were the times... | ||
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Verder wil ik wel even kwijt dat ik heb gemod wat ik wilde modden, persoonlijk houd ik van strakke, cleane mods met subtiele accenten. Nog even een lijste met de uitgevoerde mods: - In de stalen bovenkant met een slijptol een gat gemaakt voor de radiateur (nog lang moeten vijlen). - Origineel was alleen de bovenkant van de Stacker zwart. De binnenkant, achterkant en de fangrill voor de radiateur nog gewoon blank. Alles in de grondverf gezet en vervolgens matzwart gespoten. (veel dank verschuldig aan mijn neef Bram!) - Bovenin de kooi voor de voeding verwijderd. Daarvoor in de plaats een aluminium plaatje gesneden en gebogen. Vervolgens vastgepopnageld. - Voeding volledig voorzien van zwarte sleeving en uv-blauwe connectoren. - De fans van de voeding vervangen door blauwe ledfans van CM. - Alle bedradingen van de fans zo gesoldeerd en verlengd dat ik ze op mijn Aerogate II in groepen kan aansluiten. Dit was het voor nu, of het moet zijn dat iemand met een geweldig goede suggestie komt aanzetten. EDIT: Nog even een foto'tje van onderen af genomen, zodat het vga waterblock ook te zien is. ![]() | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
| je mag er best mee gezien worden hoor ![]() Denk alleen dat de meeste junkies hier zijn uitgekeken op een pc modden, ze zien lievere en custom case Mijn ogen zijn ook te verwend, ik heb teveel custom gezien.. maar desondanks vind ik deze CM best netjes hoor |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Keesmod van B@S | B@S | Casemod Junkies | 45 | 9-03-2004 14:45 |