| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Gilze-Rijen
| Bijster orgineel is de kast niet nee, dat besef ik wel. Dat is ook niet het doel van deze casemod, ik wilde een praktische pc die ik zelf mooi vind. In hetgeen dat Diontjuh zegt kan ik me zelf goed vinden. Er zijn vele tientallen casemodsites waar in de afgelopen jaren honderden casemods zijn getoond. Alles is ondertussen al wel gedaan en wil je nog op kunnen vallen lukt dat alleen nog door een orginele costum casemod. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Vet man ... toen ik mn CM Stacker kocht, was de zwarte variant nog niet leverbaar. Toen maar in't blauw gespoten +=)Ben nu alweer toe aan een andere case, maar yes sir, het blief 'n mooi ding. Citaat:
.. die CM Stacker 2 is mie lelijk ![]()
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Om nog even op dat bericht te reageren over de cpu temp: er is natuurlijk niets mis mee, maar mijn processor is stressed 35 graden, en ik heb hem 500 mhz overgeclockt. En ik heb een Zalman CNPS 7000B Alcu.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 november 2005
| Citaat:
Dat terzijde, ik vind je case er erg strak en goed uitzien jantje169. - HyPz | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Wel toevallig dat ik op het moment nog een topic heb lopen waarin ik verslag doe van mijn verwoede poging om een mooi raampje in mijn zijpaneel te krijgen: linkjeAls ik mijn window af heb is Der Keesmod volledig af. Ik heb ondertussen nog wat hardware en onderdelen van de waterkoeling vervangen. Zodra de window klaar is zal ik een volledige update in dit topic posten, waarschijnlijk van het weekend. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Alle kabels zijn weggewerkt met Photoshop! En de waterkoeling is er ingeplakt met paint! Het aantal kabels lijkt weinig omdat ik ze gesleeved heb en waar mogelijk weggewerkt heb. De voeding staat overigens te koop op dit forum bij recyclejunkies voor 25 euro. Ik heb namelijk een OCZ Modstream gekocht!! :P En ja, de kast is duur, maar mijn inziens is hij het geld dubbel en dwars waard! Overigens heb ik de vlammen in het zijpaneel helemaal uitgedremeld. Het is absoluut gelukt, maar toch ben ik niet tevreden over het eindresultaat. Ik vind dat de vlammen niet bij de kast passen en daarom heb ik een standaard zijkant met window van Coolermaster besteld. Zodra deze binnen is zal ik nieuwe totaal foto's maken van de kast. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ziet er smalelijk uit :P en suc6 met het maken van een nieuwe kut in je sidepanel.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Danke schön! Ik ga geen nieuwe cut maken, ik heb het zwarte zijpaneel met window gisteren besteld bij Azerty.nl. En vandaag is hij aangekomen, lekker snel! Het is een mooi ding, misschien niet zo speciaal als mijn zijpaneel met flames, maar naar mijn mening wel mooier!! Pics volgen.... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Keesmod van B@S | B@S | Casemod Junkies | 45 | 9-03-2004 14:45 |