Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 25-09-2005, 12:48   #16 (permalink)

Standaard

Bijster orgineel is de kast niet nee, dat besef ik wel. Dat is ook niet het doel van deze casemod, ik wilde een praktische pc die ik zelf mooi vind.

In hetgeen dat Diontjuh zegt kan ik me zelf goed vinden. Er zijn vele tientallen casemodsites waar in de afgelopen jaren honderden casemods zijn getoond. Alles is ondertussen al wel gedaan en wil je nog op kunnen vallen lukt dat alleen nog door een orginele costum casemod.
jantje169 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-09-2005, 23:14   #17 (permalink)

Standaard

Sorry, fout gekeken. Maar 24 C is nog warm! Maar ik vind hem wel strak .
Oud 28-09-2005, 10:56   #18 (permalink)

Standaard

Vet man ... toen ik mn CM Stacker kocht, was de zwarte variant nog niet leverbaar. Toen maar in't blauw gespoten +=)
Ben nu alweer toe aan een andere case, maar yes sir, het blief 'n mooi ding.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert85
Mooie keesmod, je hebt er niet veel aan gedaan maar ik vind em vet en zoon stacker blijft mooi jah, wanneer komt de stackter 2 op de markt trouwens.
Ah man, jij weet niet wat mooi is .. die CM Stacker 2 is mie lelijk
Youri_HL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2005, 15:05   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woezie
Waarom zou hij nog koeler moeten zijn? Als ik de fans op de radiateur op z'n hardst zet haal ik 20 graden voor de CPU en 28 graden voor de GPU maar wat schiet ik er mee op?
Oud 7-02-2006, 19:20   #20 (permalink)

Standaard

Toppie!!! mooi dat blauw ben er zelf ook helemaaal weg van.
hylkesibtsen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-02-2006, 19:44   #21 (permalink)

Standaard

Om nog even op dat bericht te reageren over de cpu temp: er is natuurlijk niets mis mee, maar mijn processor is stressed 35 graden, en ik heb hem 500 mhz overgeclockt. En ik heb een Zalman CNPS 7000B Alcu.
Oud 7-02-2006, 23:07   #22 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woezie
Ik weet niet hoe koud jij het in huis hebt maar stel dat ik water koeling op m'n pc zou hebben en het is in mijn kamer 23/24 graden en de pc draaid (zoals de mijne i.v.m. ftp server) 24/7 dan denk ik niet dat jij (ver) onder de kamer temperatuur gaat komen. (Zonder een water chiller)

Dat terzijde, ik vind je case er erg strak en goed uitzien jantje169.

- HyPz
HyPeR-X is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-02-2006, 23:33   #23 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hylkesibtsen
Toppie!!! mooi dat blauw ben er zelf ook helemaaal weg van.
Leuk dat je mijn topic kickt Wel toevallig dat ik op het moment nog een topic heb lopen waarin ik verslag doe van mijn verwoede poging om een mooi raampje in mijn zijpaneel te krijgen: linkje

Als ik mijn window af heb is Der Keesmod volledig af. Ik heb ondertussen nog wat hardware en onderdelen van de waterkoeling vervangen. Zodra de window klaar is zal ik een volledige update in dit topic posten, waarschijnlijk van het weekend.
Oud 7-05-2006, 16:13   #24 (permalink)

Standaard

Erg mooi! Waar zijn de kabels? Mooie kast! Mooie kleur! Maar wel dure kast ..vind ik
Oud 12-05-2006, 16:00   #25 (permalink)

Standaard

Alle kabels zijn weggewerkt met Photoshop! En de waterkoeling is er ingeplakt met paint!

Het aantal kabels lijkt weinig omdat ik ze gesleeved heb en waar mogelijk weggewerkt heb. De voeding staat overigens te koop op dit forum bij recyclejunkies voor 25 euro. Ik heb namelijk een OCZ Modstream gekocht!! :P

En ja, de kast is duur, maar mijn inziens is hij het geld dubbel en dwars waard!

Overigens heb ik de vlammen in het zijpaneel helemaal uitgedremeld. Het is absoluut gelukt, maar toch ben ik niet tevreden over het eindresultaat. Ik vind dat de vlammen niet bij de kast passen en daarom heb ik een standaard zijkant met window van Coolermaster besteld. Zodra deze binnen is zal ik nieuwe totaal foto's maken van de kast.
Oud 13-05-2006, 15:44   #26 (permalink)

Standaard

Ziet er smalelijk uit :P en suc6 met het maken van een nieuwe kut in je sidepanel.
Oud 13-05-2006, 16:26   #27 (permalink)

Standaard

Danke schön! Ik ga geen nieuwe cut maken, ik heb het zwarte zijpaneel met window gisteren besteld bij Azerty.nl. En vandaag is hij aangekomen, lekker snel!

Het is een mooi ding, misschien niet zo speciaal als mijn zijpaneel met flames, maar naar mijn mening wel mooier!!

Pics volgen....
Oud 20-02-2007, 20:24   #28 (permalink)

Standaard

Hoe heb je zo een mooi blauw effect gekregen heb je gewoon een blouw cffl licht erin gezet welke kleur van neon is het ik vind het mooi
achmed1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2007, 21:41   #29 (permalink)

Standaard

Get zijn UV reactie slangen en connectoren die lichten op door UV CFFL kijk maar op de foto's onder in ze kast
BooN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-02-2007, 07:21   #30 (permalink)

Standaard

Vanwaar kan ik die slangen krijgen en wat voor cffl is het is het blauw of gewoon lichtblouw
achmed1 is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Keesmod van B@S B@S Casemod Junkies 45 9-03-2004 14:45

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.