| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Welkom @ CJ, Voor tips kan ik je aanraden om eens een kijkje te nemen in èèn van de vele CIP's die hier te vinden zijn. Bovendien zijn er hier ook de nodige FAQ's waar veel handige info in staat. Door o.a veel te lezen leer je een hoop, doe er je voordeel mee .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er is niet echt een omschrijving van een painkiller casemod. Ik bedoel, je maakt het zoals jij het wilt. Misschien heb je wel een favoriet wapen in het spel, dan zaag je die uit als sidepanel. Kijk gewoon hoe andere mensen hun casemod hebben gemaakt, kopieer ideeen en pas toe wat jij mooi vind.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| leuk voor je casemod :P | Kenvdb | Area 1337 | 25 | 25-11-2003 09:18 |
| Wie heeft een schema en tips voor deze schakeling | Patrick | Elektronica Junkies | 6 | 22-05-2003 10:29 |
| Koel problemen en vraag voor tips | xmen2 | Cooling & OC Junkies | 3 | 19-05-2003 16:47 |
| Iemand nog tips voor IA produkten? | XNDR | Shop Junkies | 47 | 11-05-2003 15:02 |
| tips en trucks voor een koffermod? | FonS | Casemod Junkies | 19 | 23-02-2003 23:17 |