| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2005
| Allo beste Casemodders hum ik zou graag ook mijn pc beginnen moddenn maar het probleem is dat ik dat nog nooit gedaan heb.dus ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen .hum ik heb nu nog de originale bak.maar als ik hem wil spuiten ofzo wat moet ik dan doen? opkuisen eerst ofzu?? Help plz :P
__________________ Billen bloot voor de Brokken piloot,Baviaan is beter dan Weezel. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Kijk in casemod gallery's naar cases die jij mooi vind, kopieer de ideeen van die cases en maak zo een idee voor je eigen kast. Over je kast verfen staat er een stukje in de FAQ: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=7681
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Zoek eerst eens een heel oud barrel op (p1 ofz en ga hier eens goed op oefenen. Probeer gewoon alles wat je je kan bedenken (zonder dat het te veel geld gaat kosten natuurlijk). HIerna kun je overgaan op het modden van je eigen / beter systeem en heb je al wat ervaring zodat er minder kans is dat je je eigen / beter systeem van het dak gooit. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
En om nog maar een keer eerlijk te zijn: aan spuiten heb ik me ook nog niet gewaagd ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dit topic is al een maand oud ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Zet er dan een slotje op. ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Misschien dat hij het nog altijd leest: Pak een oud barrel, koop een dremel, zaag er een leuk windowtje in, spuit hem, gooi er wat fannetjes en ccfl-etjes in, en eventueel een nieuw front, en je hebt een leuk modje .Ik doe het ook; mijn budget is 100 euro, en daar krijg ik aardig wat voor gedaan, dus ik zou het eens proberen.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Phase 2 Casemodding | brinkdinges | Casemod Project Logs | 26 | 22-04-2008 17:49 |
| Rage CaseModding | PartizaN | Casemod Junkies | 3 | 14-04-2006 21:24 |
| Casemodding. Window kit | SniperX3 | Casemod Junkies | 5 | 20-01-2006 20:22 |
| NoObie vraagjes | Dylan | Elektronica Junkies | 4 | 11-07-2005 23:00 |
| Zalman en casemodding | uzuri | Frontpage Discussie Forum | 13 | 10-12-2004 17:19 |