| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo Vraagje Zijn rode neon strings echt ROOD, of meer de kant van roze op aan?? Ik wil ze namelijk als extra remlocht voor me scooter kopen, maar dan moeten ze dus wel echt rood zijn! Kunnen ze trouwens tegen continu aan en uit wat een remlicht eigenlijk de hele tijd doet?? MVG Marco |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hou er wel rekening mee dat een neon-string niet echt fel licht geeft maar enkel een beetje opgloeit.. je kan het dus wel voor de sier op je scooter bouwen, maar om het echt als remlicht te gebruiken zijn ze denk ik niet fel genoeg.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Bedankt voor de info! Ik heb al een gewoon remlicht, maar ik wil de outlines van me knipperlicht rood maken met neon strings als ik rem, dit voor een extra effectje! Citaat:
Kunnen jullie mij vertellen waar ze het goedkoopst zijn? Op pricawatch van tweakers heb je 20 soorten neon string of zo, en daar is niet in een oogopslag te zien welke t goedkoopst is. casekinde.de is wel aardig goedkoop alleen lopen de verzendkosten dan uit de klauwen. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik mag niet schelden of spammen maar op IA.net loopt een casemod IA en daarbij zijn de verzendkosten en de prijzen van de aperatuur vrij schappelijk.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blauw neon ineens Rood? | AngeloMontana | Casemod Junkies | 22 | 27-09-2006 18:27 |
| Rood moederbord | Aprominax | Casemod Junkies | 13 | 13-09-2006 20:51 |