| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juni 2005
| Eerst had ik al wat fotos op het kleine casemod forum, nu werd het tijd voor een eigen topic over m`n kast. na heel wat keren opnieuw spuiten, schuren en 'dremelen' is hij dan eindelijk af. zie hier het resultaat ![]() Het frontje, met ingebouwde infrarood voor de fotos uit me telefoon te halen. En blauwe ccfl om te ogen op te lichten in het donker ![]() Infrarood module ![]() Linker zijkant ![]() Linker zijkant met ogen aan ![]() Linker zijkant en de achterkant ![]() Rechter zijkant (met onderin witte ccfl, reageerd op de bassline) ![]() De bovenkant met in het rechter gat een groene ccfl en het linker gat zit een fan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties... IcEd |
| | |
| | #5 (permalink) |
| hehehe , dat zeggen meerdere mensen... maar dis me eerste case-mod. En aangezien ik hier al 3/4 maanden mee bezig ben geweest (diverse tegenslagen gehad) vind ik het nu wel best om verder te gaan naar me nieuwe project. (zie topic over 4.1 audio + subwoofer in pc) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Het spijt me zeer maar je afwerking had naar een hoger plan gekund. Het spuitwerk ziet er niet echt strak uit, en met de Dremel heb je ook nog niet echt een vaste hand zo te zien. Over smaak valt verder niet te twisten, ik vind persoonlijk de kleurtjes niet zo. Maar tis jouw mod. Dat doodskoppie van dat roostertje vind ik overigens wel errug creatief, das leuk gevonden ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| haha , iig bedankt voor de reacties. T spuitwerk vind ik zelf ook niet super, maar ik ben er wel tevreden mee. volgende case beter werk zal nog even de sysspecs erbij voegen : Asrock k7s41 mainbord Amd Sempron 2600+ 2x 512 Value ddr3200 Sapphire ati x700 256mb 160 Gb Hd (40Gb + 120Gb) Het is een beetje een budget sysje, maar ben aan het sparen voor het echte werk ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "ik zie geen FOTO" | G-force | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-10-2007 18:12 |
| "Geen of beperkte verbindingsmogelijkheden." | GBCHEATER | Software Junkies | 5 | 17-12-2006 11:22 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |