| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juni 2005 Locatie: Klazienaveen
| Eh ik heb een idee voor een window van me maar weet aleen niet hoe ik het moet maken. Eigelijk moet het net zo iets worden als de PCX trofe dus dat in het glas een afbeelding is verwerkt en dat hij een kleur heeft van een let zo dat je hem aan en uit kan zetten heeff iemand een idee hoe dat moet ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De PCX trofee is gelasert, en aan de onderkant zijn toen twee felle LED's geplaatst. Op die manier word de afbeelding verlicht die gelasert is.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Graveren of zandstralen werkt ook.. ik geloof dat _ferry_ daar de nodige ervaring mee heeft.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| kijk anders eens op http://www.eynstein.nl . Hier kan je plaatjes laten laseren / graveren in je zijpaneel. Laseren dat kan je niet zelf want je hebt geen apparatuur hiervoor. Graveren zou je evt. wel zelf kunnen doen met een dremel. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| En als je geld over hebt dat kan je zelf een machientje kopen kost je ca 10,000 Dollar. een Versa Laser http://www.versalaser.com/
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sunbeam window kit | sjengetjuh | Area 1337 | 1 | 19-05-2007 15:23 |
| Window mod | djmathijs | Casemod Junkies | 3 | 27-02-2007 10:14 |
| window | Duikertje | Casemod Junkies | 6 | 11-02-2006 18:36 |
| psu window mod | despair | Casemod Junkies | 3 | 11-11-2005 19:08 |
| Cd-rom window mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 12 | 7-08-2004 23:14 |