| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2005
| hey dit is mijn eerste casemod heb er 8 uur over gedaan dus ik wou ff weten wat jullie er van vinden. http://img224.imageshack.us/img224/4514/dsc013894wm.jpg |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Welkom op Casejunkies ! Ik vind zelf je casemod vrij standaard. Het zijpaneel is als ik me niet vergis zo te koop, dus daar kan die acht uur niet in zitten Verder kun je aan deze foto vrij weinig zien waarop we een oordeel zouden kunnen vellen... Dat kunnen we pas als je wat meer (en scherpere ) foto's plaatst met een verhaaltje erbij wat je gedaan hebt.Verder begrijp ik heel goed dat je er trots op bent, het is tenslotte jouw eigen casemod, maar deze ene foto met je vraag had ook in Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 gekund. In dat topic is er alle ruimte hiervoor, en bovendien kun je er een hoop leuke ideeen opdoen mocht je nog verder willen gaan met modden. Als je nog verder gaat modden (waarom niet, je hebt nu de smaak te pakken) zou ik je aanraden eens te kijken naar al je kabeltjes. Met een open zijkant in je computer is het aan te raden je kabeltjes zo netjes mogelijk weg te werken of mooi te maken ('sleeven' of 'meshen' genaamd)... Verder vinden we het op dit forum prettig (ja, erg prettig) als je ABN gebruikt en hoofdletters en punten. Dat komt de leesbaarheid van het forum enorm ten goede en daarom vragen we dat van iedereen. Zie hiervoor ook onze policy.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Welke casemod ? Ik zie namelijk niets, een lampje in een pc plakken kan iedereen!
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er word wel iets meer niveau verwacht van je startpost. Gewoon een linkje neerzetten en een regel tekst is niet voldoende. Vertel wat je hebt gedaan, werk het hoofdletters, laat wat meer foto's zien en dergelijke. Daarnaast is de vraag wat wij er van vinden een beetje irrelevant. Het gaat erom dat jij tevreden bent met je casemod, niet wij .Op dit topic gaat een slotje, als je een nieuw topic wilt openen dan kan dat, maar wees dan wel wat informatiever. Lees anders ook even de hier geldende policy even door.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste case mod | casetnnoob | Casemod Project Logs | 3 | 15-08-2007 17:29 |
| Eerste Case maken | Hrdstyl3r | Casemod Junkies | 7 | 20-03-2007 16:55 |
| window in case - eerste mod | KevinM | Casemod Junkies | 9 | 24-08-2006 21:55 |
| Eerste eigen case (mod) | rawiramdhan | Casemod Junkies | 5 | 7-05-2004 22:07 |
| Eerste case-mod... | Da MaSter | Casemod Junkies | 16 | 18-08-2003 16:25 |