| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Jaja, vandaag mail gehad van onze vrienden bij Sunbeam met alle lange verhalen over Cebit en reviews van producten die CJ geplaatst heeft. Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Waar het om gaat is dat Sunbeam hun producten assortiment wil gaan uitbreiden en dat ze willen weten wat wij nou graag zouden willen zien. To further expand our product line, we are inviting some new product idea , especially the PC modding and creative idea. We welcome your opinion no matter brand new idea that never heard or just new design of fan grill Dus....heb je nieuwe frisse ideeën, laat ze hier dan los. Wij zorgen er weer voor dat alle bruikbare ideeën bij Sunbeam terecht komen. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| IDE-kabels met ingebouwde stroom kabels.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik zag toch laats een leuke printje voor het freezen van je fan props. Mss is dat interressant voor ze. Verders een soort minispotlight op een voetje voor in de case, ministroboscoop is ook wel neat.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| goedkopere prijzen miss? of hmm baybussen die je zelf nog moet solderen (geetst maar ongesoldeerd, das zeer goede training voor niewe soldeerers like me)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| mooie premod Chieftec deurtjes zal denk ook wel in smaak vallen bij veel mensen alleen is het dan wel weer premod of mooie plexi cdspeler omkasting (kap)
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Een HDD activity Led fan :P Das wel mooi
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| zoals quincman al zei, ze moeten kit hebben die je zelf in elkaar kan zetten. kit zoals baybussen, hdd activity led bar of hoe het ook precies heet. dat zou best wel handig zijn voor elektro noobs als ik om te leren |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Chillburg - Nederland
| IDE cables met een aansluiting voor een ledje om zo per HD te zien of ie activiteit vertoont. Waterreservoirs met ingebouwde ccfl-blacklight-bodem. Digidic achtig apparaat voor effecten met ccfls. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik was vandaag in een electronica winkel, en daat hadden ze 8 CCFL's aan een Velleman looplicht kitje gemaakt, dat zag er mooi uit! Dus: een regelbaar looplicht printje voor meerdere CCFLs aan te sluiten ----- Ow, en voordat ik het vergeet: Dat idee / die ontwikkeling van Remochosman uit dit topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=943
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
__________________ blaat | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| al ns ergens gezien, maar toch n leuk ideetje: flexibele arm met usb-aansluiting, waarop een ledfan is gemonteerd. oftewel, als je een front-usb hebt, kun je daar een verlichte koeler op aansluiten lekker koel voor in de zomer mzzl, tw@n
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sunbeam 4-pin UV MOLEX | the widow maker | News & Review Junkies | 5 | 20-01-2004 22:24 |