| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003
| ik heb nu al flnik wat aandacht gestoken in de airflow van mijn kast, doormiddel van verschillende fans op verschillende plaatsen. nu wil ik de airflow graag gaan controleren hoe die loopt nou dacht ik: als je nou de rook van een sigaret via een intake erin blaast dan kan je exact de airflow zien (uiteraard met een window), en hoe snel die lucht er weer uit is. maar nu mijn vraag: kan die rook schade aanrichten aan bepaalde computer onderdelen???? of hoe kan het anders testen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik denk dat een keertje testen niet al te veel schade aan zal richten. Als je het echter te vaak zou doen krijg je vettige aanslag op je hardware. Hoe je het anders kan doen? Koop een nevenmachine oid ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 april 2003
| ik zou da best ni doen als ik u was
__________________ http://www.kande.be |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 april 2003
| het zou wel kunnen maar ik zou gewoon het risico niet nemen probeer da met de wetten van de fysica uit te rekenen
__________________ http://www.kande.be |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Chillburg - Nederland
| Ach een keertje moet toch nie zo heel veel uitmaken? Anders zou het ook een probleem moeten vormen in die rokerige ruimtes waar pc's staan. Volgens mij is daar ook nog geen aan dood gegaan. Goed is het er niet voor, maar zo heel veel kan er niet aan kapot denk ik/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| rookmachine zeker NIET!!! das echt lijp spul, behoorlijk vettig! krijg je nooit goed ergens van af!!! >D sigarettenrook stinkt maar lijkt me niet schadelijk voor je hardware
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Of zo'n massive cubaanse sigaar, moet je dan ff flink over je longen nemen en dan proberen om te blijven staan hehe. Rook uiteraard wel beetje rustig erin blazen en tegelijkertijd kijen.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Als je gewoon even gaat testen kan het echt 0 kwaad. Ik ken genoeg kettingrokers die de asbak voor hun intake hebben staan en dus elke keer die smeulende sigaret naarbinnen pompen. Als je alleen ff een keer test kan het echt 0 kwaad. Met een rookmachine voor een keertje maakt ook geen drol uit, als je maar niet een paar weken lang 24/7 rook loopt te pompen, want dan krijg je wel een beetje aanslag. Ik heb mijn epia koffertje vaak genoeg bij disco's gebruikt en het enige wat daar inzitten zijn spinnewebben. Om je airflow te testen kan het dus helemaal geen kwaad, en bovendien is het een cool ID. Misschien wil je eerst een wat grotere hoeveelheid rook even capturen ofzo, en daarna meer tegelijk erin laten lopen (terwijl je zelf aan de zijkant aan het kijken bent) edit: net een paar door me intake gehaald en me pc werkt gewoon nog, best cool wel die airflow ![]()
__________________ 31173-1 | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| geluid en airflow | saihtam | Cooling & OC Junkies | 3 | 21-02-2007 15:44 |
| Airflow | NOOB | Cooling & OC Junkies | 10 | 11-07-2006 05:18 |
| Airflow | Dylan- | Cooling & OC Junkies | 10 | 9-02-2006 19:53 |
| airflow | Warheart | Cooling & OC Junkies | 16 | 6-08-2005 15:02 |
| Hoe is de airflow het beste ? | Sephiroth | Cooling & OC Junkies | 8 | 23-03-2003 12:52 |