| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2005
| Kep gezien dat je op dit forum niet met de meest spetterende über mod hoeft aan te komen om nog enigszins je mod te kunnen laten zien. Dus, aanschouw hier mijn eerste mod. Wat heb ik gedaan?
Dat was het! Een goedkope mod, vooral om uit te proberen (was ook een oude computer). Hier is het eindresultaat: ![]() Specs: p3 1,0 GHz @ 1125 MHz Debian GNU/Linux kernel 2.4.27 (en 2.6.11 die maar niet wil booten) EDIT: waarom doet html het niet
__________________ Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 255 tekens. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hoi, welkom op CJ. De maximale breedte voor plaatjes is hier 500 pixels, anders word het forum verbreed en ziet het er niet uit. Resize dus je plaatje even .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Het begin van de casemod is er, maar ik zou hem nog wat netter afwerken. Een aantal punten die ik nog zou verbeteren: - floppy drive frontje zwart spuiten - 2* 5.25 frontje opzoeken en spuiten - cd rom drive stealthen of frontje zwart spuiten - een aantal kabels iets netter wegwerken - nog een gele spuitbus halen en kijken of je met rood en geel niet meer een vlammen effect kan maken met een overgang tussen geel en zwart. Nu vind ik het rood en zwart wel erg met elkaar in contrast staan - Goedkoop LEDfannetje op de kop proberen te tikken, nu is de plek onde je voeding wel erg leeg - iets hangen voor je brackets van je cdrom spelers en harde schijven Misschien kun je nog iets met deze kleine aanpassingen? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2005 Locatie: Leeuwarden
| Ik zou als ik jou was de volgende keer met een latje ernaast zagen. Ik heb het ook met een decopeerzaag gedaan, Dat ging verder prima. Gewoon rustig zagen en vijlen,vijlen en nog eens vijlen. Dan word het echt super strak. ( bij mij iig )Verder wel leuk, al lijken die vlammen nog niet zo super. Maar mijn eerst mod zag er ook nou niet echt zo super uit. :P En ondhoud: gedult is een schone zaak. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC Budget: 1150€ | Interfico | Hardware Junkies | 29 | 22-07-2007 19:30 |
| [CiP] Budget Mod ( Update: 15-12-'05 ) | Interfico | Casemod Project Logs | 25 | 15-12-2005 17:17 |
| [CiP] Budget HTPC | Ian | Casemod Project Logs | 14 | 6-03-2005 16:16 |
| budget edition? :S? | ^n0c3r | Software Junkies | 8 | 9-07-2004 18:50 |