| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 mei 2005 Locatie: Hoboken (Antwerpen Belgium)
| Gegroet jongens Dit is hier vandaag ,mijn eerste keer op dit forum dus vergeef me dat ik,misschien wat domme vraagen stel Ik heb hier nog een oud kastje liggen,waar ik me eens goed kan op uit leven,de ideen zijn er wel maar ik weet niet goed welke verf ik moet gebruiken,moet de kast afgeschuurd worden,moet ik een onderlaag gebruiken,moet ik achter af te kast nog vernissen of niet,je ziet dat ik een echt groentje ben dus alle uit leg is van harte welkomMVG D-Day 1944
__________________ Zorg dat de zon alle dagen in je hart zit. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Welkom @ CJ, In de Casemod Junkies FAQ staat het een en ander hoe je je case van een ander kleurtje kunt voorzien, ik denk dat je hier wel wat aan hebt ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| In dit artikel wordt duidelijk uitgelegd wat erbij komt kijken als je je computerkast mooi wilt spuiten. Schuren en een primer zijn erg belangrijk, net als goede verf. Er is vaak een duidelijk verschil te zien tussen goedkope verf en bijvoorbeeld Motip verf. Van Motip verf hoor je erg veel goede verhalen. 1 bus daarvan kost ongeveer 10 euro bij de gamma. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Als verf kan je inderdaad goed de Motip spuitbussen nemen. Deze hebben een goede kwaliteit. Voordat je gaat verven is het van groot belang dat je eerst alles eerst goed voorbehandeld. Een goede voorbereiding is namelijk het halve werk. De laklaag die al op je kast zit kan je evt. laten zitten, deze heeft namelijk al een zeer goede hechting op het metaal of aluminium van je kast. Tijdens het spuiten moet je niet proberen alles in een keer dekkend te krijgen, doe iedere keer dunne lagen. Dit voorkomt druipers. Als je het helemaal perfect wil hebben kan je een "spuitcabine" maken. Dit is een ruimte die rondom is afgesloten. Dit kan je bijvoorbeeld maken van vuilniszakken die je ergens ophangt. Als je buiten spuit let er dan op dat het niet te hard waait, hierdoor krijg je heel snel stof en vuil in je verf. En dit zou zonde zijn. Veel succes verder! |
| | |
|
| « Mirror mod
|
Uv Verf » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verf: Welke, hoe wat ?! | Gekalseendeur | Casemod Junkies | 9 | 27-05-2006 21:29 |
| Welke muis en toetsenbord gebruiken jullie ? | SubZer0 | Hardware Junkies | 28 | 16-02-2005 23:06 |
| Welke kasten gebruiken jullie? | Amazing | Casemod Junkies | 30 | 29-06-2004 22:32 |
| Radeon 9500 + Zalman ZM80c-hp, Welke ramsinks te gebruiken ? | uJay | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-04-2004 16:47 |
| Welke materiale te gebruiken om zelf een koffertje te maken? | defecto | Casemod Junkies | 3 | 27-12-2003 19:00 |