| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004
| Bij het sollicitatieformulier http://www.casejunkies.com/index.php?upn=000002&info=3 is de tekst volstrekt onleesbaar. De huidige kleur is #eeeeee (heel licht grijs) en dit is op de witte achtergrond niet te lezen. #000000 zou veel beter te lezen zijn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb hier een zwarte achtergrond en daarop is de tekst goed te lezen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Stylesheets staan op de server naar mijn weten, de client kan dat niet aanpassen. Bij mij is het ook in orde. Misschien een browser probleempje? Welke browser gebruik je? Naar mijn weten wil Opera zich wel eens raar gedragen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het sollicitatieformulier heeft dezelfde kleurverhouding als de rest van CaseJunkies, dus ik ben bang dat je dit aan jouw kant van de lijn moet zoeken.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |