| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Damn wat is dit nou weer voor een beleid? Al eerder was van mij een post opeens gedelete wat ik niet snapte en nu weer!! De manier om users hier weg te krijgen heb je gehaald.. Als jullie zo door gaan gaat CJ echt dood. Ik snap niet waarom jullie zo lopen te hameren op de HOOFDLETTERS!! Want mijn tekst is nog goed leesbaar zonderde HOOFDLETTERS omdat ik altijd de punt gebruik. Daarbij zijn jullie ook nog 1 van de enige forums die ik ken die er zo op hameren. In ieder geval als jullie zo door gaan. Dan gaat CJ echt dood want zo is er niks meer aan als posts gewoon worden gedelete. En ik ben echt niet de enige die dit vind. Ik heb al meerdere mensen gesproken die zich hier aan ergeren. Namen ga ik niet noemen. Ze moeten zich zelf maar hier melden. In ieder geval gefeliciteerd met het verpesten van de sfeer op deze manier doordat jullie zo constant hameren op de ABN etc..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Wat voor post zijn er getrashed dan? Ik moet toegeven dat ik het ABN-beleid hier een beetje te ver vind gaan, maar post verwijderen omdat het taalgebruik niet juist is is geen stijl. ben benieuwd wat er aan de hand is, cj weer gehackt? ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik vind t juist een pluspunt van CJ!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
Maar moet het met je eens zijn dat de spellcheckbot iets te scherp staat afgestelt.. Ik ben ook al verschillende posts kwijtgeraakt terwijl er naar mijn mening niets mee aan de hand was! En ik zou het persoonlijk ook fijner vinden als je een melding krijgt (mail, pm) waarom de post is getrashed..
__________________ "When the beat drop..." | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik ben met je eens dat de spellcheckbot af en toe wat scherp is, maar vind het principe van hoofdletters en dergelijke prima. Ik moet er zelf ook weleens op letten dat ik het goed doe maar merk dat ik er ook op andere forums consequenter in word. Ik zou zeggen, deze problemen zijn eenvoudig genoeg te voorkomen.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik vind dat CJ wel heel erg strikt in zijn beleid. Maar een hoofdletter niet aan het begin van een zin vind ik gewoon erg dom als je dat niet doet, wat is dat nou voor moeite? Ik zou hier wel geen vrienden mee maken maar als je gewoon een hoofdletter aan het begin doet is er 9 van de 10 keer niets aan de hand. Dus vraag jezelf maar af ReseTTim hoeveel moeite het nou is om een hoofdletter aan het begin van iedere regel te zetten. Follow the rules ReseTTim dan is er ook niets te zeiken. Mensen die herhaaldelijk gewaarschuwd worden op hun ABN en het dan nog niet goed doen die zijn gewoon dom, je kunt je best aan de regels houden, als je dat niet kan dan niet dan heb je er ook niets te zoeken. Kun je in de tijd dat je op CJ zou zitten je Nederlands boek maar eens bijpakken. Soms wordt mijn post ook verwijderd terwijl het goed ABN is. Kan iemand van de crew hier misschien uitleg bij geven? Just my $0.02.. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind het goed dat er zulke regeltjes zijn, zo blijft het forum tenminste overzichtelijk en is het fatsoendelijk leesbaar. Als ik soms op andere fora kom en zie hoe men daar dikwijls post . Maybe is de spell-checkbot soms iets tè maar dat zullen zij dan wel moeten denk ik...Ik vind dat het een kleine moeite is om waar nodig hoofdletters+leestekens te plaatsen.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik kan mij ook geheel vinden in de CJ-policy, maar toch zou het wel gepast zijn om altijd een pm te krijgen als je post gedelete is met de rede van verwijdering. Dat had ReseTTim dus blijkbaar niet gekregen en daarom begrijp ik zijn boosheid wel een beetje.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Als je posts gaat trashen vanwegen een paar hoofdletters of puntjes/komma's terwijl de post uitstekend leesbaar is klopt er toch iets niet. Om maar een voorbeeld te nemen: in de laatste pagina van het topic van ReseTTim kan je op die manier 70% van de posts verwijderen omdat ze niet 100% volgens de regeltjes zijn Ik vond de sfeer 2j geleden op CJ een stuk beter, gezelliger, vriendschappelijker en vooral plezieriger. ![]() Edit: Is de 'spellingsbot' trouwens een stukje software, of de hobby van PO? |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beleid omtrent nickchanges | Carpento | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 3-08-2006 20:45 |
| Nieuw waterkoelblok voor ATi videokaarten van Koolance | LightStar | Frontpage Discussie Forum | 4 | 20-03-2005 16:18 |
| [Aanbieding] P4 2,26 met TFT voor 400 nieuw | Bart_Banaan | Hardware Junkies | 31 | 16-01-2004 09:01 |
| nieuw effect voor transparante fans met leds | remcohosman | Elektronica Junkies | 54 | 2-04-2003 21:36 |