| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| Mensjes, Jullie denken nou allemaal dat ik de hacker ben. Maar denk is ff goed na, a) Kijk hoe laat die "hacker" begon b) Kijk hoe laat ik hier op CJ was c) Vergelijk het eens met elkaar d) Denk nog ff goed na e) Laat het lichtje boven je hoofd branden f) Je komt er achter dat Dragonfly er niks mee te maken heeft. Nou denk je vast: "Maar waarom zei hij dan dat hij de hacker was": Nou..... ik dacht: "Ik heb ik zin om iedereen ff te laten denken dat ik de hacker ben om het voor de gein (het is tenslotte 1 april) wat moeilijker te maken voor jullie." Maar zo slim waren jullie niet :P hehehehe Greetz dragonfly
__________________ Heey iedereen |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 19:30 |
| Beste Hacker ter wereld! | DhoTjai | Area 1337 | 2 | 27-04-2005 17:28 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 20:18 |
| [Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? | QuincMan | Area 1337 | 32 | 31-05-2004 14:57 |