| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Zou er voor een keer een uitzondering gemaakt mogen worden zodat deelnemers aan PCX onderstaande banner in hun handtekening mogen zetten? Lijkt mij dat andere mensjes dan ook nog gestimuleerd worden om mee te doen. ![]() /edit Iedereen mag (Als het mag van de hoge heren va CJ) linken naar deze banner, ik heb toch geen datalimiet ofzo op mijn webspace geloof ik. Ik beloof dat ik niet halverwege deze banner zal vervangen door een roze waar I AM GAY op staat oid. :P
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Lijkt me nogal overbodig. De banner draait mee in ons rouleerschema, er is een speciale site voor in het leven geroepen en er is een compleet subforum voor begonnen. Mocht je er toch aandacht aan willen wijden dan kan dat via je sig in tekst of via je avatar. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CJ banner | Rebels | Area 1337 | 6 | 18-07-2003 13:10 |