Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 24-02-2005, 14:57   #1 (permalink)

Standaard Eerlijke Review Kritiek?

Hallo, ten eerste wil ik wel even kwijt dat ik deze site nog steeds geweldig vind, en ik schrijf dit mede om de site nog te verbeteren

Toen ik de Cooler Master Praetorian 731 review las, was ik weer erg tevreden over het afgeleverde werk. Maar na even nadenken kwam ik tot de conclusie, dat ik wat foto's miste.. Ik miste foto's van de binnenkant van de kast, er was er niet eentje.. Dat vond ik erg jammer, en zei dat toen ook op het frontpage discussie forum. Ik schreef daar ook dat ik wel vaker vond dat CJ niet al te vrijgevig is met de foto's van de kast nadat alles is ingebouwd. Zouden jullie niet wat meer van dit soort foto's op de site kunnen zetten? Dan kan ik mijn oordeel over de kast beter geven, en ik geloof dat er nog wel meer Junks zijn die het daar mee eens zijn.

mvg, Warudin.
Warudin is offline  
Oud 24-02-2005, 15:54   #2 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat PO al heeft uitgelegd uitgelegd waarom er een paar foto's miste;
Citaat:
Probleem was dat deze Praetorean met zeer veel spoed retour moest naar Cooler Master, we hadden maar een paar dagen de tijd om deze case te bekijken en tijdens het haastige proces zijn de interieurfotos er iets bij ingeschoten
Ik vind de reviews voor de rest van CJ erg goed, 1N54N3 en uzuri vind ik in het bijzonder erg goede reviews afleveren.
Oud 24-02-2005, 16:50   #3 (permalink)

Standaard

Ja, het is wel eerlijke kritiek, want ik ga er van uit dat ze hem dus wel van binnen hebben 'onderzocht'. Dit hebben ze dus wel in hun oordeel verwerkt!
Spike is offline  
Oud 24-02-2005, 17:24   #4 (permalink)

Standaard

Als je wat foto's mist mag je dat uiteraard melden en wellicht nemen we de kritiek ter harte aangezien we ons altijd willen verbeteren. Verder ga ik er van uit dat je met 'eerlijk' refereert aan je manier van kritiek geven en dat je niet doelt op het waarheidsgehalte van onze reviews .
uzuri is offline  
Oud 24-02-2005, 17:50   #5 (permalink)

Standaard

Ik vind de onpartijdigheid op CJ boven de norm. Ik heb bij nog geeneen review gedacht dat een bepaald merk voorgetrokken wordt.
Oud 24-02-2005, 17:51   #6 (permalink)

Standaard

Nee, zo bedoelde ik de titel ook helemaal niet!!

Ik bedoelde of mijn kritiek oprecht is.. Niet of de kritiek van CJ oprecht is...
Warudin is offline  
Oud 24-02-2005, 18:04   #7 (permalink)

Standaard

Daar ging ik al van uit .
uzuri is offline  
Oud 24-02-2005, 18:26   #8 (permalink)

Standaard

Ik kan me daarbij wel achter Warudin scharen.
Als ik het aantal foto's per review bekijk, dan moet ik toch constateren dat CJ.com daar tamelijk schaars me is vergeleken met hun collega-casemodsites. Om even een voorbeeldje te geven; ik kom bij een casereview op bit-tech.net al snel 25 foto's tegen, terwijl de laatste review van CJ er 'slechts' 11 heeft.
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.