| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Laten we het nieuwe jaar goed inzetten, met een paar bugs: Klik eens op het knopje Forum en dan op recycle junkies, er zit iets scheef jongens! voor de rest happy 2005 ( ![]()
__________________ Pcmodders |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dan kom ik gewoon bij recycle junkies uit, wat gaat er bij jou mis dan?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Volgens mij bedoeld Foxie het volgende: Als je vanaf de index op recycle junkies klikt, ga je naar deze pagina, waar je per categorie een advertentie kunt neerzetten. Zit je op het forum en je klikt dan in de navigatiebalk op recycle junkies, dan wordt je meteen doorgelinkt naar het recycle junkies forum. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| recycle junkies bug of niet | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 10-02-2004 21:03 | |
| Recycle Junkies | LightStar | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-10-2003 13:21 |