| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Hallo, Ik wilde motherboard monitor vanaf deze site downloaden. Maar de link werkte niet meer. Misschien kunnen jullie even de link veranderen?
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| LCD Smartie is verhuisd naar SourceForge ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik kijk 1 keer in de week of de links werken en tot nu toe ben ik nog geen broken link tegengekomen. Als er eentje niet doet kun je mij altijd een pm sturen of het hier in dit topic plaatsen ![]() Enne, let een beetje op je leestekens en spelling wil je. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Niet lullig bedoelt, maar punten en hoofdletters zijn gewenst Verder, ik denk dat het handiger is dat leden die toch het willen downloaden het ff hier posten, ipv zich ergeren, en er niets van zeggen. Ook veranderen de URL's heel vaak van die downloads, dus dan zou je daar elke dag naar moeten kijken, sommige mensen hebben wel wat beters te doen...Toch?
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 20:23 |
| Dvd werkt niet meer | Jensn | Hardware Junkies | 7 | 30-05-2006 06:00 |
| Casejunkies logo werkt niet meer | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 3-05-2005 21:56 |
| cpu werkt niet meer | Trunx | Hardware Junkies | 22 | 30-01-2005 18:58 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 02:29 |