| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hooi, Ik heb mezelf er dus op geabboneerd dat ik een meeltje krijg als er gereageert is op een topic waar ik ook heb gepost.....u know.... Alleen soms zijn de linkzz in de meeltjes corrupt ! Kreeg net een meeltje dat er een reactie was op die "Evercool Mini Water Cooler" die bij de actueel staat. http://www.casejunkies.com/forum/vie...=142139#142139 Das dus die link die in de meel stond, en die doet het dus niet. 2 van de 10 meeltjes heeft dit, niet echt iets om je zorgen om te maken ( Maar ik dacht van, ik zeg het ff. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dan is de reactie verwijdert, en dus klopt de link niet meer .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| bestaat er een bouwpakket voor temp gestuurde schakeling | Foxie | Elektronica Junkies | 24 | 14-01-2004 18:38 |
| ander onderwerp 'gereageert' e-mails | kaozz | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 29-09-2003 19:40 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |
| Plakkerige koelpasta ( bestaat dat ? ) | Raptor | Cooling & OC Junkies | 14 | 29-08-2003 11:32 |