| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ja, waarom zijn er eigenlijk maar twee mods te vinden op de 'cool casemods' afdeling? Zijn andere niet mooi genoeg, is er te weinig tijd om casemods te beoordelen of is het iets anders? Ik denk niet dat de mijne er tussen hoort te staan (al ben ik zelf erg tevreden over) maar ik heb zeker een paar andere gezien die die titel wel waard zijn!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik denk omdat er nieuwe casemods aan de lopende band worden gemaakt. De crew heeft denk ik ook niet de tijd om ze allemaal te keuren en te plaatsen in dat deel van het forum. Ook is het zo dat de casemodder zelf zijn casemod zal moeten opgeven bij de crew. Heb je al gekeken bij de casemod gedeelte van het forum? En dat het Casemod Gallery topic? Daar staan de meeste mooi mod's. Ookal zjin veel pic's alweer verwijderd. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik voel me bereid om deze zware taak te aanvaarden, mods admins pm me maar als jullie denken dat het mijn lot is dit op mij te nemen...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Wees gerust. CJ is constant in ontwikkeling en dat geldt ook voor dit deel van de site. Sollicitaties op beschikbare vacatures kunnen overigens via de bekende weg worden ingezonden.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PO's "Gereserveerd" wat zal het zijn. | RA-ART | Area 1337 | 174 | 1-11-2006 23:20 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 08:51 |