| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik heb wel een case toegevoegd in mijn profiel (deze), maar er staat geen [c] achter mijn nick. Heeft dat een reden of is dat gewoon een bug? BTW, ik had eerst een andere casemod, welk ik heb verwijderd. Vervolgens heb ik deze gemaakt. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Edit: ik zie net dat 'laatste update' (als je iemands case bekijkt) ook niet de goede datum weergeeft. Volgens mij is dat eerder 'laatste view' oid. edit2: Misschien is het leuk om het aantal pageviews er ergens op de casemod-eigenschappen-pagina bij te zetten.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gallery mijlpaal bereikt! | Jamba | News & Review Junkies | 3 | 21-02-2006 09:34 |
| foto veranderen gallery | william | Software Junkies | 2 | 1-06-2005 15:19 |
| Gallery | blieblie | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 9-01-2003 08:02 |