| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik had een opmerking over de lengte van een onderschrift. Als ik een onderschrift met een beetje code zoals nu heb, kan ik nog geen 3 regels maken met zo'n onderschrift. Dit is de code, die ik wel zou willen maar niet past: Code: [[color=green]|[/color][color=red]| | | | | | | | |[/color]] [url=http://home.tiscali.nl/a.essen/indexpc.html]Mijn PC[/url] [[color=green]| | | | | | | | | |[/color]] [url=http://212.123.171.17/]Clan server[/url] [[color=red]| | | | | | | | | |[/color]] [url=www.bl44t.nl/]Server mod[/url] [|| | | | | | | | |] Mijn PC [| | | | | | | | | |] Clan server [| | | | | | | | | |] Server mod Maar dat mag niet, ook al houd ik mij netjes aan de voorgeschreven 3 regels. Puur omdat de bbcode te lang is. Ik vind dit behoorlijk balen, zou de limiet op onderschrift niet uitkunnen, het is per slot van rekening wel een regel dat je onderschrift niet te lang mag, of er nou een limiet op zit of niet, je hebt je er aan te houden.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Hmmm, opzich denk ik wel dat het limiet uit kan. Ik bedoel, regels zijn regels, en om er nu ook een op het aantal letters te zetten... Niet dat ik er last van heb, maar ik snap de TS heel goed ![]() Misschien eens uitzetten voor een paar dagen om te kijken hoe dat uitpakt?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #8 (permalink) |
| Kunnen de mensen die GEEN misbruik maken niet in een apartje groep in phpbb2, zodat die wel kunnen uitbreiden in hun onderschrift? (desnoods ik alleen :P)
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tuurlijk niet, dan krijg je weer gezeur waarom hij wel en ik niet enzo, en dan moet er een policy komen wanneer je in aanmerking komt etc. en dat is gewoon teveel moeite. Linkjes in sigs klik ik niet, vind het zelf ook vrij nutteloos om er in te zetten hoever je bent met een mod oid. NOFI, maar dat vind ik ervan.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Dan is der nog een optie, met php een stukkie tekst laten includen die ik op mn server gooi. Kan je (Redox of wie dan ook die et kan) dat dan wel mogelijk maken? Want ik kreeg et vanmiddag niet voor elkaar. En over dat misbruik maken, als je dat wil doe je gewoon Code: ik maak m i s b r u i k van je maak m i s b r u i k van je in je onderschrift ben je der ook, dus de limiet werkt allleen tegen als je een duidelijk onderschrift wil maken, en voorkomt niet om eens goed misbruik te maken van je handtekening, simpel weg omdat de lengte van de broncode weinig zegt over de lengte van je onderschrift. Citaat:
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
)
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Idd, dat bedoel ik dus, ik wilde et even uit jouw mond horen (:P figuurlijk gesproken dan) maar als er misbruk van gemaakt wordt is er toch iemand die er wat van zegt dus is de pesteXistenZdeLuxe eigenlijk wel een beetje overbodig. Maar aangezien dit toch niet verandert zal worden, kan van mij part dit topic wegzakken in de eeuwige CJ vergetelheid.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onderschrift | ThrillFreak | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 3-02-2007 15:20 |
| Onderschrift Casejunkies Forum | Pre-Mod Fan | Software Junkies | 3 | 16-10-2004 20:01 |
| Onderschrift te lang | Interstice | CaseJunkies Support en Feedback | 27 | 17-07-2003 20:46 |