| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Ik heb net gepost in dit topic. Maar er staan al 2 posts onder mij, door yg kramer en ultima. De post van ultima is om 20:00 uur geregistreerd terwijl het 19:48 is. (ik sta ook in het subforum als laatste poster)
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Volgens mij ook een foutje in lol topic zie post van Rich en Mirdor niet ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Er zit ook een fout in het volgende topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=8094 Er staat dat er 2 pagina's moeten zijn, maar als je op de 2e pagina klikt krijg je het volgende bericht: Er staan geen reacties in dit onderwerp Ook als je bij de lijst met topics op het knopje drukt waarmee je naar de laatste post gaat, dan geeft hij dit weer. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Voor een totaal ander onderwerp graag een apart topic openen (is in dit geval niet nodig, want er is sinds de server verhuizing helemaal niets veranderd aan de tijdsinstelling).
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nachtelijk Off-Topic topic | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 20-03-2004 02:22 |