| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Punt 1 is dat heel vaak als ik een bericht gepost in een forum, en ik kijk een dag later weer. Dan zijn heel veel berichten weg... gewoon foetsie.... Punt 2 is dat als ik inlog en ik zie alle gele mapjes staan. Dan klik ik op 'Nieuwe berichten sinds laatste bezoek' En dan is het van "Het onderwerp wat je hebt opgegeven bestaat niet" ofzo. Erug vaag. Daarna zijn alle gele mapjes ook verdwenen en weet ik niet waar gereageerd is. Aan me PC ligt het echt niet. Heb al op meerdere pc's zowel in huis als bij buren of vrienden, geprobeert. Problemen blijven. Mischien dat meerdere mensen er last van hebben. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Hier nergens last van. Misschien cookies?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik heb er geen last van en voor zover ik weer verdwijnen er niet zomaar berichten en zoveel berichten verwijderen we niet per dag!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Toch vaag, ik weet 100% zeker dat ik in een paar topics had gereageerd. En net toen in incheckte en alle nieuwe berichten wou bekijken, deed ie hetzelfde. Cookies zijn het niet,al naar gekeken. Ik zal dan maar 's verder zoeken he. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kleine probleempjes met waterkoeling, + vraag voor projectje | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 4 | 6-04-2007 12:07 |
| 2 Probleempjes :( | SpaZ | Hardware Junkies | 3 | 10-09-2005 15:18 |
| Active x probleempjes | Dark Wanderer | Software Junkies | 3 | 25-08-2005 17:27 |
| Paar Mozilla Firefox vraagjes/probleempjes | GoTMoRe | Software Junkies | 8 | 27-06-2004 18:49 |
| Diablo 2 probleempjes | Dark Wanderer | Software Junkies | 1 | 26-06-2004 17:43 |