| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Als je probeert in te loggen, en je typt de verkeerde code in, dan krijg je dit bericht: ----------------------------------------------------------------- Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven. Klik hier om het noaals te proberen Klik hier om terug te keren naar de Hoofdpagina ------------------------------------------------------------------- Das dus fout ![]() En et is als es door mij gepost en daarna ook al eens door B_B
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dat we da zo schrijvuh is omda jullie ook zo pratuh. Et is namelijk niet et maar HET en et is ook nie es maar EENS. Let eerst maar eens op je eigen spelling voordat je dat van ons gaat controleren. Zal het foutje wel even opzoeken en aanpassen.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Vriendelijk blijven we altijd ..maar eerst naar jezelf kijken voordat je een ander controleerd. Dat heb mijn mamma me altijd geleerd.Foutje FIXED!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het is weer zover.....1N54N3 is weer thuis | 1N54N3 | Area 1337 | 16 | 30-01-2005 15:54 |
| vlammen op mijn pc, zijn daar stickers/etches voor?? | the widow maker | Area 1337 | 2 | 4-05-2003 14:31 |