| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Het is me opgevallen dat het forum een plaatje, genaamd blank.gif wil laden. En zo te zien lukt dat niet. Ben ik de enige met het probleem? http://www.casejunkies.com/images/blank.gif
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| De statusbalk van Explorer, daar blijft op staan: (1 item over) Bezig met downloaden van afbeelding: http://www.casejunkies.com/images/blank.gif... [||||||||| ] En dat staat er zelfs al laat ik de PC een kwartier op een pagina staan. het is overigens op elke pagina. Ik kan geen screenshot uploaden, want de Invision server is gehacked (ik had daar een account).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #5 (permalink) |
| Nope geen last van, ik heb het sinds we op een andere server zitten (na de downtime, eerst dacht ik dat het niet erg was, maar nu valt het me gewoon steeds op. Overigens, ook op Mozilla heb ik er last van. Heb ik dit alleen of is het een forum bug? Anders mag er wel een slotje op hoor, ik kan er mee leven :P Ik wilde het gewoon even laten weten ![]()
| |
| | #8 (permalink) |
| Dan ga ik mijn PC weer eens uit het raam gooien ![]()
| |
| | #14 (permalink) |
| Dus ik ben niet de enige? Wel vreemd dit...
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| http://www.casejunkies.com/images/blank.gif ....is een lege pixel. Kun je dwars doorheen kijken, daarom heet ie ook blank.gif. Wordt puur gebruikt als opvulling of om ergens overheen te zetten. Ik snap niet waarom hij het bij jullie niet goed doet want hij staat gewoon op dezelfde server als de rest van de website en er is verder niks bijzonders mee. Ik denk eerder dat het komt omdat er een banner moet laden en dat de blank.gif gewoon pas daarna wordt geladen waardoor je een tijd die .gif ziet staan. Sommige banners worden namelijk niet door ons gehost.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| F.E.A.R. blijft hangen | case_freak | Software Junkies | 18 | 26-10-2005 17:19 |
| PC blijft hangen? | sero | Hardware Junkies | 10 | 5-05-2005 11:41 |
| blanke pagna's na laden | GBCHEATER | Software Junkies | 2 | 17-03-2004 21:00 |
| mijn comput.. is 1.7 ghz is slome met laden | burak | Hardware Junkies | 14 | 8-09-2003 15:51 |
| plaatjes laden gaat niet :S | Dj Tw@n | Software Junkies | 5 | 23-08-2003 13:37 |