| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik heb echt geen idee over welke tutorial je het hebt. Kan me niet herinneren dat we een tutorial hebben gemaakt over het overspuiten van een case.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Die staat er al.. En ik denk ook dat hij die in de cm faq bedoelde..
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Kladblok ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Intussen alweer met een werkende spellingschecker in Word, maar klaas is een naam die hij natuurlijk overslaat. Typo eruit gehaalt nu. Als je dit soort fouten in FAQ ziet staan kan je dit het beste melden via de PM functie .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| overspuiten.. | brian | Casemod Junkies | 0 | 27-03-2005 20:24 |
| Typo | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 18-01-2004 18:52 |
| [Typo] in de Price Tracker | Zipsop | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 1-01-2003 22:27 |