| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Ridderkerk
| als ik een topic met een poll erin probeer te lezen zonder dat ik ingelogd ben krijg ik de melding "could not obtain user data" of zoiets. is daar niet wat aan te doen? want ik zit hier op me stage en dan is elke keer inloggen niet zo handigg |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Nee, sorry gaat niet, dit stomme forum werkt namelijk met vote via member en niet via IP of cookie. Kan dat er niet zomaar zonder gevolgen eruit halen! Ik zal wel de tekst veranderen zodat mensen begrijpen dat ze moeten inloggen, dat is voor het meer en deel niet zo duidelijk! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb hier wat op gevonden!!! Wat ik altijd doe als ik deze bugmelding krijg, ik sluit de browser af, klik dan op de link in outlook en dan opent ie hem zonder dat ik die error krijg ![]() teminste in NetSchaap v7.02
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Codec probleem?: .mp3 niet kunnen afspelen in WMP | defecto | Software Junkies | 10 | 28-01-2005 23:06 |
| Niet op internet kunnen | resevoir dogs | Software Junkies | 20 | 7-02-2004 20:30 |
| Kunnen ze nou niet gewoon van andermans spullen afblijven? | Thadeez | Area 1337 | 45 | 2-02-2004 20:52 |